اطلاعات دوره
آموزش تحلیل جریان سفارش ها و نقدینگی در بورس
مسیر آموزشی

آموزش تحلیل جریان سفارش ها و نقدینگی در بورس

599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

تحلیل جریان سفارشات و نقدینگی این امکان را فراهم می آورد که بتوان تشخیص داد که پول هوشمند چگونه، به چه میزانی و در چه زمانی وارد یک سهم شده و یا از آن خارج می شود. در صورتی که یک معامله گر بتواند به صورت هوشمندانه و در هنگام مناسب این موضوع را تشخیص دهد، خواهد توانست ضمن هماهنگی حرکات خود با جریان های نقدینگی اصلی، در نقاط مناسب و در قیمت های ارزنده وارد معامله شده و در موعد به هنگام و مقتضی نسبت به خروج و ذخیره سود (سیو سود) و یا کنترل ضرر اقدام نماید. یعنی تحلیل درست جریان سفارشات و نقدینگی در بازار بورس به معامله گران و سرمایه گذاران امکان کسب بازدهی مناسب در عین کنترل ریسک را می دهد.  
دوره آموزش تحلیل جریان سفارش ها و نقدینگی در بورس دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 57 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر عبدالرحمن حائری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تحلیل جریان سفارش ها و نقدینگی در بورس را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بورس سراسر اینترنت را در صفحه بورس در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

اکبر

تقریبا کامل شرکت کردم یک مطلب رو برای یادگیری چندین بار تکرار می کردند، خیلی خوب و روان بود.

علی

عالللیه توضیحاتش جزئیه و مطالبی که میگن واقعا کاربرد داره.

مهدی شهنازی

بسیار کامل و جامع و کاربردی بود. متشکرم.

مهدی

با سلام. به نظرم این آموزش برای افراد، خیلی مبتدی هست و کسانی که با این مفاهیم آشنایی دارن خیلی نیازی پیدا نمیکنن. آموزش خیلی کند میره جلو و یک چیز ساده ۳۰ دقیقه آموزشش، زمان میبره و یک مطلب، بارها تکرار میشه، که باعث خستگی مخاطب میشه.

کاوه

بسیار عالی و پراز نکته های ریز و درشت و کاربردی (برای من هم در پیداکردن و خرید سهم و فروش بسیار به کارم اومد). ممنون از استاد عزیز و همچنین مجموعه وزین فرادرس

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی