اطلاعات دوره
آموزش مقدماتی ورود به بازار بورس و نکات کاربردی
مسیر آموزشی

آموزش مقدماتی ورود به بازار بورس و نکات کاربردی

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:15 نظر4
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:امیررضا نیک خواه4.5
  • زمان:3 ساعت و 28 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس سعی شده است تا مخاطب را با اصول اصلی و اولیه در بازار بورس آشنا کنیم و سپس به بررسی مفاهیم و نکات کاربردی و بسیار مهم برای یک سرمایه گذاری موفق، بپردازیم. حتما به این موضوع توجه داشته باشید که هرگز کل دارایی و سرمایه خود را وارد بازار سهام نکنید. شما با دنبال کردن این آموزش در نهایت می توانید وارد بازار بورس شده، کد بورسی دریافت کنید، عرضه اولیه بخرید و بفروشید و به تدریج وارد معاملات بزرگ تر بشوید.
دوره آموزش مقدماتی ورود به بازار بورس و نکات کاربردی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 28 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدماتی ورود به بازار بورس و نکات کاربردی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بورس سراسر اینترنت را در صفحه بورس در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

زهرا سادات

عااااالی

وحید رضا

کیفیت ویدیوها بسیار بالا بود. روش تدریس عالی بود. ولی کاش یکم نکات بیشتر و عملی تری رو میگفتن.

فریده

من از این محتوا راضی هستم اما به نظرم میتونست با کیفیت تر ارائه بشه.

سینا

امروز کامل دیدم این اموزش رو، به طور کلی بهش امتیاز 6 از ده رو میدم بنظرم اگر مفاهیم رو کاربردی تر مطرح میکردند و مثال بیشتری میزدند خیلی بهتر میشد چون در بیشتر مواقع اصطلاحات رو فقط روخوانی میکنند و توضیح نمیدن تا شفاف بشه بیشتر حالت تئوری داره و خیلی کاربردی نیست و بیشتر ی سری تعاریف رو بیان میکنند.

مرتضی

چند قسمتشو مشاهده کردم خیلی خوب بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی