اطلاعات دوره
آموزش طراحی رابط کاربری سایت با فریمورک jQuery UI
مسیر آموزشی

آموزش طراحی رابط کاربری سایت با فریمورک jQuery UI

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:2 نظر4.3
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:سید رضا هاشمیان4.6
  • زمان:3 ساعت و 44 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

شما می توانید با کمک jQuery صفحات وب خود را به شکل پویاتری آماده کرده و رابط کاربری بهتری را برای وب سایت خود فراهم کنید. کتابخانه jQuery خود دارای امکانات فراوانی است اما در کنار jQuery، کتابخانه ها و ابزارهای دیگری نیز ایجاد شده اند که بر اساس jQuery و امکانات آن کار می کنند. یکی از این کتابخانه ها، کتابخانه jQuery UI است. در این فرادرس، این کتابخانه کاربردی را بررسی کرده و نحوه استفاده از امکانات آن را فرا می گیریم.
دوره آموزش طراحی رابط کاربری سایت با فریمورک jQuery UI دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 44 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سید رضا هاشمیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی رابط کاربری سایت با فریمورک jQuery UI را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

احمد

استاد هاشمیان بیان خیلی خوبی دارند و میدونن مخاطبی که میاد این دوره رو تهیه می کنه علمی راجع به اون نداره و از ابتدایی ترین نکات رو درس میدند.

علیرضا

آموزش خوب بود و تا حدی که من لازم داشتم نیازهای منو براورده کرد.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی