اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مایکروسافت فلو – مدیریت گردش کار با Microsoft Flow
مسیر آموزشی

آموزش مایکروسافت فلو – مدیریت گردش کار با Microsoft Flow

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :4 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:محمد نسیمی فر5
  • زمان:56 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

شرکت مایکروسافت (Microsoft) یک سرویس بسیار جذاب و متفاوت ارائه داده است که نام آن Flow است. با استفاده از این سرویس شما می توانید صدها سرویس در فضای ابری و شبکه های اجتماعی را با هم ارتباط دهید، به جای این که شما شخصا با این سرویس ها ارتباط برقرار کنید و کارهای خود را انجام دهید، می توانید یک یا ده ها روند (Flow) ایجاد کنید تا ده ها و یا حتی صدها سرویس بهم متصل شوند و دستورهایی که به آن ها داده اید را مو به مو اجرا کنند.
دوره آموزش مایکروسافت فلو – مدیریت گردش کار با Microsoft Flow دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 56 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمد نسیمی فر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مایکروسافت فلو – مدیریت گردش کار با Microsoft Flow را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

وحید

اگر کمی مثال بیشتری داشت عالی میشد ولی دز کل خیلی خوب بود.

جواد

من از سایت های دیگه هم آموزش تهیه می کنم ولی سرفصل های این آموزش نسبتا مناسب بود.

علیرضا تقی پور

آموزش بسیار خوبی بود، واقعا با سرویس جالب و کاربردی آشنا شدم، هرچند جا داشت مثالهای بیشتری زده میشد ولی در کل راضی بودم.

ساناز

کلا از بیان و طرز آموزش دادن ایشان راضی هستم. آموزش های فرادرس همگی خوب رو به بالا هستند.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی