اطلاعات دوره
آموزش رایگان Clean Code | کدنویسی تمیز
مسیر آموزشی

آموزش رایگان Clean Code | کدنویسی تمیز

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:39 نظر4.1
  • آموزشگاه:کدیاد3.6
  • مدرس:حسین عنایتی3.8
  • زمان:58 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

هیچ وقت داخل زندگی برنامه نویسیم پروژه رو قبول نکردم که قبلا یکی اون رو نوشته باشه و بخوان من اون رو توسعه بدم ،دلیلش هم این بوده که خوندن کدهای بعضی از دوستان برنامه نویسم بشدت سخت و طاقت فرساست و ولی اگه پروژه از صفر رو بهم بدن بدون هیچ اکراهی قبول میکردم وارد مذاکره بشیم کدنویسی تمیز چیه؟و اصلا چرا کدنویسی تمیز رو یادبگیریم؟ مثل هر چیز دیگه ای داخل دنیا، برنامه نویسی هم اصول خاص خودش رو داره که به شما کمک می‌کنه کدی بنویسید، که فهمیدن اون برای هم تیمی هاتون راحت تر باشه یا مهم تر از اون بعد از مدت‌های طولانی راحت تر بتونید کدهای خودتون رو بخونید و ادیت بکنید کدنویسی تمیز رو عمو باب ابداع کرد و با این کارش کمک زیادی به برنامه نویسا کرد تا با رعایت یه سری اصول زمان کمتری رو صرف دیباگ کردن کد های خودشون بکنن این دوره مختصص چه افرادیه ؟ خلاصه اینکه دلم بگه برات این دوره برای همه برنامه نویسا میتونه کمک کننده باشه و اصلا به هیج زبان برنامه نویسی تعلق خاصی نداره و هر زبانی که استفاده میکنی این دوره میتونه یه جهش بزرگ در مسیرت باشه پیش نیاز این دوره چیه؟ این دوره هیچ پیشنیازی نداره و هر زبان یا هر فریم ورکی بلد باشی میتونی این دوره رو شروع بکنی تلاش تلاش :)
دوره آموزش رایگان Clean Code | کدنویسی تمیز دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 58 دقیقه می‌باشد که در کدیاد توسط حسین عنایتی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان Clean Code | کدنویسی تمیز را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

ب باقی

سلام استاد عزیز تا اینجای کار بسیار عالی بود منتظر قسمت های بعد هستم موفق باشید

محمد جواد ولی

سلام و خسته نباشید خدمت شما استاد عزیز بنده برنامه نویس پایتون هستم و دارم به زمینه هوش مصنویی ورود میکنم و اینکه این زبان هایی که توی این قسمت باهاشون تدریس میکنید یه کم گنگ هستن برای بنده اگه مقدور هست اونها رو تغییر بدید بازم ممنون از زحماتتون

...mohammad.ghadiri.mgh615

سلام آیا در این دوره از زبان خاصی استفاده شده؟ می‌توان در این دوره با هر زبانی کد نویسی تمیز انجام داد؟

hossein hemmati

استاد این دوره جز بهترین و کاربردی ترین دوره های شما بود مرسی 3>

امید حسین آبادی

ممنون دوره ی عالی ای بود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی