اطلاعات دوره
مهارت‌های هفت‌گانه کامپیوتر (ICDL) برای کودکان
مسیر آموزشی

مهارت‌های هفت‌گانه کامپیوتر (ICDL) برای کودکان

281,400 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 281,400 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:5 نظر4.6
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:فاطمه نجفی4.6
  • زمان:12 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دوره آموزش مهارت­‌های هفت­‌گانه کامپیوتر (ICDL) برای کودکان چیست؟ این روزها کمتر کسی را می­‌توانیم پیدا کنیم که در زندگی روزمره با کامپیوتر سروکار نداشته باشد. نقش کامپیوتر در زندگی ما امروزه در بیش‌ترین اندازه خود قرار دارد. شاید بیست سال قبل مهارت کار با کامپیوتر و آشنایی با ابزارهای آن به‌عنوان یک مهارت اضافه قلمداد می­شد و افراد کمی احساس نیاز به آموزش این مهارت­‌ها را احساس می‌­کردند. اما امروزه یادگیری مهارت کار با کامپیوتر، به‌ویژه برای کودکان نه‌تنها مفید که ضروری به نظر می­‌آید. برای یادگیری کار با کامپیوتر و مهارت­‌های استفاده از نرم‌­افزارهای کاربردی مثل WORD، همواره یکی از اولین، با‌سابقه‌­ترین و معتبرترین نام­‌ها ICDL بوده است. منظور از International Computer Driving License یا آن‌­گونه که به‌اختصار می‌شناسیم، ICDL گواهینامه بین‌­المللی کار با کامپیوتر و به‌نوعی تاییدکننده مهارت افراد در کار با کامپیوتر است. در دوره آموزش مهارت‌­های هفت­‌گانه کامپیوتر (ICDL) برای کودکان به‌‌ طور تخصصی به آموزش مهارت‌­­های موردنیاز برای دریافت این گواهی­نامه برای کودکان پرداخته شده است. به عبارت بهتر، در این دوره سعی شده است با روش‌­های خلاقانه و به زبانی ساده مهارت کار با کامپیوتر به کودکان آموزش داده شود.  مباحثی که در این دوره برای آموزش در نظر گرفته شده است شامل موارد زیر است: مبانی کامپیوتر windows 10 اینترنت Paint Power Point Word Excel هدف از برگزاری دوره آموزش مهارت‌­های هفت­‌گانه کامپیوتر (ICDL) برای کودکان چیست؟ اصلی­‌ترین هدفی که در تمام مراحل این دوره آموزشی موردنظر بوده است، آموزش کار با کامپیوتر به کودکان و نوجوانان با روشی خلاقانه است تا در انتهای دوره شرکت­‌کنندگان همه مهارت­‌های عمومی موردنیاز خود را یاد بگیرند. نقش پررنگ کار با کامپیوتر و نرم­‌افزارهایی مثل Word و Excel در تمام مراحل تحصیل و در مشاغل گوناگون با شرکت در این دوره برای کودکان تبیین می­‌شود و کودکان با استفاده از این دوره یاد خواهند گرفت تا چگونه بسیاری از نیازهای خود را با این نرم‌­افزارها و کامپیوتر در دوران تحصیل برطرف کنند. یکی دیگر از اهداف این دوره شناساندن فعالیت­‌هایی است که کودکان در مراحل بالاتر، با تسلط بر آموزش‌­های این دوره، می­‌توانند به آن‌­ها دستیابی داشته باشند. به‌نحوی‌که آشنایی کودکان در سنین پایین‌­تر با کامپیوتر و نرم‌­افزارهای کاربردی به آن­‌ها کمک خواهد کرد در آینده بتوانند موقعیت­‌های شغلی و آموزشی بهتری را به‌واسطه این آموزش‌­ها و با توسعه مطالب یاد گرفته‌شده، به دست آورند. دوره آموزش مهارت­‌های هفت­‌گانه کامپیوتر (ICDL) برای کودکان برای چه کسانی مناسب است؟ در این دوره سعی بر آن است که همه مطالب آموزشی با زبانی ساده و با روشی خلاقانه و مثال‌­های عملی به شرکت­‌کنندگان آموزش داده شود. به‌این‌ترتیب می‌­توان این‌طور بیان کرد که این دوره برای همه کودکان و نوجوانانی طراحی‌شده است که در سنین ابتدایی و متوسطه مشغول به تحصیل هستند. البته افرادی که خارج از این بازه سنی هستند نیز می­‌توانند از این آموزش‌­ها بهره‌­مند شوند، اما به‌‌طور‌کلی این دوره به‌منظور استفاده دانش‌­آموزان طراحی و تولید شده است.
دوره مهارت‌های هفت‌گانه کامپیوتر (ICDL) برای کودکان دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 12 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط فاطمه نجفی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 281,400 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره مهارت‌های هفت‌گانه کامپیوتر (ICDL) برای کودکان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

فربد

سلام من این دوره برای پسرم که 10 سالشه تهیه کردم.در مجموع دوره خوب و جامعی بود و یک آشنایی اولیه به بچه ها میده که با نرم افزارهای آفیس آشنا بشن.مدرس دوره آموزش رو به زبون بچه ها انجام میده و کاملا کاربردی هستش.پشتیبانی هم عالی بود.

سید علیرضا

سلام با تشکر از تدریس عالی خانم نجفی ،این دوره عالی بود ،پیشنهاد می کنم حتما در دوره شرکت کنید .

ایلشن

سلام مدرس خیلی خوب آموزش داد و اعضای پشتیبانی خیلی خوب به سوالات من پاسخ دادن ممنون از زحماتتان

امیر علی

عالی خیلی خوب بود مدرسش خیلی مهربون و با حوصله بود ممنون از ایشان.ت

زهرا

سلام مدرس خیلی مهربون و با حوصله و روان آموزش دادن و ازشون راضیم . انشاالله همیشه سلامت و عاقبت بخیر باشن و زیر سایه ی امام زمان مهربونمون زندگی کنن

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی