اطلاعات دوره
مبانی اقتصاد
مسیر آموزشی

مبانی اقتصاد

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

هدف از برگزاری دوره آموزش مبانی اقتصاد چیست؟ یکی از کارآمدترین و جامع‌­ترین دروس در بیشتر رشته­­‌های علوم‌انسانی درس اقتصاد است که تحت عناوین مختلف، در سطوح مختلف و با کیفیت­‌های متفاوت ارائه و آموزش داده می­‌شود. پیش از یادگیری مبانی علم اقتصاد و برای آشنایی با پایه‌های مبانی علم اقتصاد لازم است تا بدانیم که اقتصاد چیست؟ اقتصاد علمی است زیرمجموعه علوم مدرن و هدف تمام این علوم، بالابردن سطح رفاه جامعه است. در نتیجه علم اقتصاد نیز به دنبال بالابردن سطح رفاه جامعه است. در دوره آموزش مبانی اقتصاد به موضوعات مختلف و مهمی پرداخته‌ شده است. به‌طورکلی در این دوره قرار بر این است تا بتوانیم به سوالاتی همچون موارد زیر پاسخ دهیم: نظام‌­های اقتصادی کدام­‌اند و بر چه اساسی می­‌توان آن‌ها را ارزیابی کرد؟ اصول انتخاب چیست و چگونه در مدل کردن رفتار خانوارها و بنگاه‌­ها از آن­‌ها استفاده می­‌شود؟ سازوکار قیمت و بازار چگونه کار می‌کنند؟ نقش دولت در اقتصاد چیست؟ بازارهای مالی و پولی چه ابعادی دارند و چگونه کار می­‌کنند؟ بازار کار چگونه عمل می­‌کند؟ چرا نیاز به تجارت داریم و اثرات آن بر رفاه مردم چیست؟ همان‌طور که از این سوالات برمی‌­آید، مباحث این دوره مباحث بسیار گسترده و جامع هستند و این مسئله بر اهمیت دوره مبانی اقتصاد می‌­افزاید. به‌ این‌ ترتیب می‌­توان این‌طور بیان کرد که هدف اصلی از ارائه و انتشار این دوره آشنایی مخاطبان با مهم‌­ترین و بنیادی­‌ترین موضوعات مربوط به اقتصاد است و در انتهای دوره مخاطب به سطح بالایی از دانش اقتصادی دست خواهد یافت. دوره آموزش مبانی اقتصاد برای چه کسانی مناسب است؟ باتوجه‌به محتوای تهیه شده در این دوره، دوره مبانی اقتصاد در همه موضوعاتی که موردبحث قرار می­‌گیرند از ساده­‌ترین تا پیچیده­‌ترین موضوعات را مورد بررسی قرار داده است. به این جهت برای استفاده از مباحث ارائه شده نیاز به هیچ پیش‌­نیاز به‌خصوصی وجود ندارد و همه افراد می­‌توانند از این دوره استفاده کنند. این دوره به نحوی تهیه شده است که برای همه دانشجویان رشته­‌های مدیریت، اقتصاد و مهندسی صنایع کارایی بسیار بالایی داشته باشد. در کنار این گروه­‌ها مدیران کسب‌و‌کارهای گوناگون و افرادی که قصد دارند دانش اقتصادی بالاتری را به دست بیاورند نیز می­‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند. ***جلسات این دوره به‌صورت تدریجی ضبط و هم‌زمان در مکتب‌خونه منتشر می‌شود.*** بیشتر بدانید
دوره مبانی اقتصاد دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط جمعی از اساتید اندیشکده سیاست‌گذاری اقتصاد تهران مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره مبانی اقتصاد را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی