اطلاعات دوره
آموزش گوگل آنالیتیکس پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش گوگل آنالیتیکس پیشرفته

34,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.7/5
وضعیت قیمت: 34,500 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دوره آموزش گوگل آنالیتیکس پیشرفته چیست؟ گوگل آنالیتیکس ابزاری است که به کمک آن می‌­توانید رابطه مشتریان و وب­سایت خودتان را درک کنید. این ابزار به شما کمک می‌­کند آماری دقیق و کاربردی از بازدید­کنندگان و مخاطبان وب­سایت به دست­ بیاورید و در ادامه این قابلیت را برای شما به وجود می­‌آورد که با آمار به دست آمده نسبت به بهبود فعالیت وب­سایت خود اقدام کنید. در دوره آموزش گوگل آنالیتیکس پیشرفته ضمن آشنایی با مقدمات و تعاریف مربوط به گوگل آنالیتیکس، با عملکرد، چیستی و چگونگی استفاده از این ابزار هیجان‌انگیز و رایگان شرکت گوگل آشنا می­­‌شوید.مطالب و مباحثی که در این دوره مطرح می­‌شوند تلفیقی از ساده‌­ترین تا پیشرفته‌­ترین موضوعات در نظر گرفته شده است؛ بنابراین در این دوره به تمامی سوالاتی که در زمینهٔ گوگل آنالیتیکس برای هر مخاطبی به وجود می‌­آید پاسخ داده خواهد شد. در دوره آموزش Google Analytics شما نحوه جمع‌آوری و پردازش اطلاعات و تبدیل آن‌ها به گزارش­‌های کاربردی را می­ آموزید. همچنین در این دوره یاد می‌­گیرید چگونه از اطلاعات جمع‌آوری شده برای کسب‌وکار آنلاین خود نهایت بهره را ببرید. در ادامه دوره یاد می‌­گیرید با تفکیک گزارش‌­های به‌دست‌آمده، تجزیه‌وتحلیل پیشرفته‌­تری را ارائه کنید. این تجزیه‌وتحلیل به شما کمک می­‌کند تا درصد بیشتری از بازدیدکنندگان وب­سایت­ به مشتریان شما تبدیل شوند. به‌علاوه اینکه در این دوره استراتژی­‌هایی مانند بازاریابی مجدد و بازاریابی مجدد پویا نیز به شما آموزش داده خواهد شد.   هدف از برگزاری دوره آموزش گوگل آنالیتیکس پیشرفته چیست؟ کلی­‌ترین هدفی که در این دوره مد نظر قرار گرفته است آشنایی مخاطب با ویژگی­‌های گوگل آنالیتیکس و تشریح نقشی است که استفاده درست از گوگل آنالیتیکس می­‌تواند در بهبود کیفیت یک وب­سایت ارائه کند. به‌این‌ترتیب می­‌توان این‌طور بیان کرد که هدف اصلی این دوره، ارائه آموزشی پیشرفته برای استفاده از گوگل آنالیتیکس در مدیریت وب­سایت است.   دوره آموزش گوگل آنالیتیکس پیشرفته مناسب چه کسانی است؟ با توجه به موضوعات و سرفصل­‌های در نظر گرفته شده برای این دوره مخاطب اصلی این دوره را می­‌توانیم مدیران، ادمین‌ها و افرادی بدانیم که در پشت صحنه یک وب­سایت فعالیت می­‌کنند. حتی افرادی که به مدیریت و راه‌­اندازی یک وبسایت علاقه دارند هم می­‌توانند مخاطب این دوره باشند.
دوره آموزش گوگل آنالیتیکس پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 43 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Justin Cutroni، Krista Seiden مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 34,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش گوگل آنالیتیکس پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی