اطلاعات دوره
دوره آموزش گوگل آنالیتیکس برای مبتدیان
مسیر آموزشی

دوره آموزش گوگل آنالیتیکس برای مبتدیان

34,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 34,500 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) برای مبتدیان هنگامی‌که یک وب‌سایت راه‌اندازی می‌کنید، دغدغه‌های بسیاری برای شما ایجاد می‌شود که اولین و مهم‌ترین آن‌ها جذب کاربر و جلب رضایت کاربر است. شما باید بررسی کنید که کاربران از چه طریقی وارد سایت شما می‌شوند، چه مطالبی را بازدید می‌کنند و صفحه خروج آن‌ها چه صفحاتی است. همچنین باید بررسی کنید که کاربران از چه مطالبی بیشتر استقبال می‌کنند و به دنبال چه مطالبی وارد سایت شما می‌شوند. برای بررسی دقیق و کسب این آمارها، نیاز به یک آمارگیر قوی و حرفه‌ای دارید. گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) یکی از سرویس‌های گوگل است که در دو نسخه رایگان و پولی در اختیار کاربران قرار گرفته است. این سرویس آمار بازدیدکنندگان یک وب‌سایت را نشان می‌دهد و به مدیران سایت‌ها این امکان را می‌دهد که اطلاعات کاربران و وب‌سایت خود را بررسی کنند و ببینند که کاربران در سایت چه فعالیتی را انجام داده‌اند، کاربران ورودی سایت از چه سایت‌هایی آمده‌اند و ... . این سیستم امکان بررسی و تحلیل ورودی‌ها، صفحات ورودی دهنده، کاربران واردشده، فعالیت‌های کاربران، زمان حضور و مسیر خروجی آن‌ها را ارائه می‌کند. به‌این‌ترتیب، گستره وسیعی از اطلاعات در اختیار مدیریت سایت قرار خواهد گرفت. از امکانات این سیستم هدف‌گذاری مشخص در بازه زمانی است. با استفاده از این ویژگی، سیستم خودکار در بازه زمانی تعیین‌شده در صورت دستیابی به هدف گزارشی مبنی بر رسیدن به هدف می‌دهد و در صورت عقب ماندن از هدف نیز درصد نزدیکی به هدف را ارائه می‌کند. همچنین با استفاده از گوگل آنالیتیکس می‌توانید محل کاربران، مرورگرهای مورداستفاده‌شان و بسیاری اطلاعات دیگر همچون رزولوشن صفحه‌نمایش کاربران، فعال بودن جاوا اسکریپت، نصب بودن فلش، زبان و غیره را ببینید. هدف از آموزش این دوره چیست؟ دوره گوگل آنالیتیکس برای مبتدیان به کاربران جدید نحوه ایجاد حساب کاربری، پیاده‌سازی کد رهگیری و تنظیم فیلترهای داده را نشان می‌دهد. در این دوره یاد خواهید گرفت که چگونه در رابط و گزارش‌های گوگل آنالیتیکس حرکت کنید و داشبوردها و میان‌برها را تنظیم کنید. این دوره همچنین نحوه تجزیه‌وتحلیل اولیه گزارش‌های مخاطب، اکتساب و رفتار، و تنظیم اهداف و ردیابی کمپین را نشان می‌دهد. این دوره مناسب چه کسانی است؟ گوگل آنالیتیکس دقت بالایی در آمارگیری دارد. همچنین با استفاده از این سرویس کاربر هزینه‌ی پایین و مناسبی را متحمل می‌شود. گوگل آنالیتیکس همیشه در دسترس است، چراکه گوگل در سرتاسر دنیا سرورهای قدرتمندی دارد. این مزایا گوگل آنالیتیکس را به یکی از بهترین ابزار آمارگیری وب‌سایت‌ها تبدیل کرده است؛ بنابراین آشنایی با این سرویس برای مدیران سایت‌ها، به‌خصوص سایت‌های فروش و کسب‌وکار ضروری و مهم است. منابع، یا هر نوع ملزوماتی که دوره بر اساس آن‌ها تدریس می‌شود این دوره به ساده‌ترین روش کار با سرویس گوگل آنالیتیکس را آموزش می‌دهد، اما همچنان برای استفاده از آن آشنایی با وب و مباحث پیشرفته دیجیتال مارکتینگ ضروری است.
دوره دوره آموزش گوگل آنالیتیکس برای مبتدیان دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 03 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Justin Cutroni، Krista Seiden مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 34,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش گوگل آنالیتیکس برای مبتدیان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

بنیامین

خوب بود. با تشکر

امیر

سلام و تشکر، لطفا در صورت امکان دوره پیشرفته را هم قرار دهید.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی