اطلاعات دوره
آموزش تحلیل بنیادی بازار سهام به روش کانسلیم CANSLIM
مسیر آموزشی

آموزش تحلیل بنیادی بازار سهام به روش کانسلیم CANSLIM

419,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: 419,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:3 نظر3.4
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:علی خسروی4.5
  • زمان:2 ساعت و 56 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

بررسی نقاط ورود و سرمایه‌گذاری در شرکت‌ها از طریق تحلیل صورت‌های مالی و ترازنامه‌ها به روش کانسلیم (CANSLIM) روشی متفاوت و جدا از روش‌های عمومی است. مهم‌ترین هدف این نوع آنالیز، یافتن شرکت‌های پیشرو است تا بتوان در این شرکت‌ها به صورت بلندمدت سهامداری کرد. شرایط اقتصادی کشور و نوساناتی که بازار سرمایه و سایر بازارهای موازی دارند، ضرورت استفاده از روشی که راه سرمایه‌گذاری بلندمدت (بین یک تا دو ساله) را هموارتر کند را بیشتر نشان می‌دهد. با توجه به این که روش کانسلیم و نتایجی که دارد در ایران کمتر دیده شده است، اهمیت استفاده از این روش را روشن می‌کند.
دوره آموزش تحلیل بنیادی بازار سهام به روش کانسلیم CANSLIM دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 56 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط علی خسروی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 419,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تحلیل بنیادی بازار سهام به روش کانسلیم CANSLIM را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بورس سراسر اینترنت را در صفحه بورس در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمد

مطالب طبقه بندی خوبی داشت، مدرس بیان عالی داشتند.

ایمان

تشکر از مجموعه فرادرس بابت آموزش هایی که ارائه می کنید بسیار خوب و کاربردی.

میلاد

دوره ی خوبی هست . اما  با سرعت و بیشتر به صورت تئوری تدریس شده . ای کاش کاربردی تر و با مثال های بیشتر بود .

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی