اطلاعات دوره
آموزش رایگان مدیریت اسناد
مسیر آموزشی

آموزش رایگان مدیریت اسناد

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

هدف از برگزاری دوره آموزش رایگان مدیریت اسناد چیست؟ تمامی سازمان­‌ها و مجموعه‌­های اداری دارای مستندات ادارای گوناگون و بسیار زیادی است. این مستندات دارای اطلاعات گوناگون، با ارزش‌­های متفاوت هستند. بدون استنثناء در همه سازمان‌­ها یکی از مهم­‌ترین فعالیت­‌ها نگه­داری از این اسناد و اطلاعات با نظم و ترتیب مشخص است تا امکان استفاده از این اسناد نگه­داری شده در زمان­‌های مختلف وجود داشته باشد. اطلاعاتی که در اسناد مختلف یک سازمان وجود دارد به بخش‌­های مختلف آن سازمان مربوط می­‌شود که دریافت، طبقه‌بندی، نگه­داری و بازیابی اسناد در هر سازمان به عهده سیستم مدیریت اسناد گذاشته شده‌است. در طی سالیان مختلف و با افزایش اهمیت و کارایی سیستم مدیریت اسناد، ویژگی‌­های مختلفی برای سیستم‌­های مدیریت اسناد در نظر گرفته شده‌است. به این جهت هر سیستم مدیریت اسناد کامل، باید ویژگی­‌هایی مثل موارد زیر را دارا باشد: تمرکز کامل بر ذخیره‌سازی و آرشیو اسناد یک­پارچه‌سازی اطلاعات کلیه اسناد با استفاده از بایگانی مناسب ذخیره‌سازی اسناد با حجم قابل قبول و متناسب برقراری ارتباط لازم بین اسناد مختلف   در دوره آموزش مدیریت اسناد شرکت‌­کنندگان با همه مباحث مربوط به مدیریت اسناد، از تعاریف اولیه تا آشنایی با سیستم‌­های مختلف مدیریت اسناد آشنا خواهند شد. این دوره شامل مباحث گوناگونی است و سعی شده‌است تا مباحث در برگیرنده همه موضوعات مورد نیاز شرکت­‌کنندگان در نظر گرفته شود. مهم‌­ترین موضوعات این دوره شامل موارد زیر است: مفهوم و تعاریف مرتبط با آرشیو و علوم مرتبط با این حوزه اصول و مفاهیم در آرشیوها استانداردهای آرشیوی نرم‌افزارهای آرشیوی آرشیو وب آرشیو‌سازی رسانه‌های اجتماعی آرشیوهای مشارکتی آشنایی با مراکز اسناد ایران و جهان کدگذاری اسناد   دوره آموزش رایگان مدیریت اسناد برای چه کسانی مناسب است؟ در این دوره مباحث مختلفی برای آموزش در نظر گرفته شده‌است. مباحثی که در برگیرنده ساده­‌ترین تعاریف تا پیچیده‌­ترین و به‌­روزترین تعاریف در مبحث مدیریت اسناد باشد. این مسئله به شرکت‌­کنندگان کمک خواهد کرد تا بدون داشتن هیچ آشنایی قبلی بتوانند با شرکت در این دوره از همه موضوعات ارائه شده استفاده کنند و در پایان دوره بیشترین دستاورد از موضوعات ارائه شده را داشته باشند. به‌این‌ترتیب می­‌توان گفت این دوره برای همه علاقه­‌مندان به این موضوع و همه کسانی که در مشاغلی که مربوط به سیستم‌­های بایگانی و مدیریت اسناد مشغول به کار و تحصیل هستند بتوانند از این دوره استفاده کنند و از مباحث ارائه شده بهره‌­مند شوند. به طور مشخص‌­تر این دوره برای دانشجویان و فارغ‌­التحصیلان رشته­‌های کتابداری و اطلاع رسانی، علم‌سنجی و مدیریت بسیار مفید و کاربردی خواهد بود؛ اگرچه هیچ محدودیتی برای استفاده از مباحث این دوره وجود ندارد و همه می‌­توانند با شرکت در این دوره اطلاعات خود در این موضوع را افزایش دهند.   منابع، یا هر نوع الزاماتی که دوره بر اساس آن‌ها تدریس می‌شود: منابع مورد استفاده در این دوره شامل منابع رایج و اصلی تدریس این موضوع در دانشگاه­‌های معتبر داخلی و بین­‌المللی بوده است. در کنار این موضوع الزامی که در ارائه این درس وجود دارد به اهمیت موضوع مدیریت اسناد و مباحث پیرامون آن در تمامی سیستم­های اداری و سازمان‌­های گوناگون است. این موضوع و نیازمندی به داشتن اطلاعات کافی در زمینه مدیریت اسناد اصلی‌­ترین الزامی است که در برگزاری این دوره در نظر گرفته شده است.   ***این دوره درحال تکمیل است***
دوره آموزش رایگان مدیریت اسناد دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط امیررضا اصنافی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان مدیریت اسناد را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی