اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش رزومه‌نویسی و آمادگی برای مصاحبه استخدامی
مسیر آموزشی

آموزش رزومه‌نویسی و آمادگی برای مصاحبه استخدامی

601,300 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 601,300 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

هدف از این دوره نحوه به دست آوردن شغل دلخواه از طریق تقویت مهارت رزومه‌نویسی و آمادگی کافی برای حضور در مصاحبه‌های استخدامی است. در این دوره به دنبال این هستیم که به شما کمک کنیم شغل متناسب خودتان را به دست آورید و ادامه موفقیت در شغل بستگی به خود شما دارد و ما هم سعی خواهیم کرد در این دوره، برای شما از نحوه موفقیت در شغل هم صحبت کنیم. در این دوره دو بخش اصلی داریم که در قسمت اول سعی خواهیم کرد با تاکید بر رزومه نویسی با شما از موضوعات زیر صحبت کنیم: رزومه‌نویسی نکات کلیدی در نگارش رزومه بررسی سوالات شما در خصوص رزومه و در قسمت دوم سعی می‌کنیم از موضوعاتی در ارتباط با مهارت‌های مصاحبه‌شوندگی و نحوه حضور در مصاحبه صحبت کنیم که شامل موضوعات زیر خواهد شد: چرایی و اهمیت مصاحبه الزامات قبل از ورود به مصاحبه انواع مصاحبه راهکارهای برای موفقیت در مصاحبه بررسی سوالات مصاحبه همچنین در این دوره از ایفای نقش کمک خواهیم گرفت تا شما با فضای واقعی مصاحبه‌های استخدامی آشنا شوید. تعدادی هم فیلم برای آشنایی بیشتر شما با مباحث در این دوره پیش‌بینی شده‌است. ما سعی خواهیم کرد در این دوره تمام موضوعاتی که شما در فرایند پیدا کردن یک شغل در ابتدا با آن مواجه می‌شوید را برایتان شرح و بسط دهیم و امیدواریم شما هم با تمرکز کافی و همراهی موثر با این دوره، شغل مورد نیاز و دلخواه خودتان را به سادگی به دست آورید. گذراندن این دوره برای تمامی افرادی که به فکر پیدا کردن شغل جدید و یا تغییر و جابجایی از شغل فعلی خود هستند می‌تواند موثر باشد.
دوره آموزش رزومه‌نویسی و آمادگی برای مصاحبه استخدامی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت و 59 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط فرشاد نادری، ایوب اسماعیلی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 601,300 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رزومه‌نویسی و آمادگی برای مصاحبه استخدامی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

امیررضا

این دوره از کیفیت مناسبی برخوردار نیست. به نوعی با دیدنش حس می کنید مورد تمسخر قرار گرفتید. اگه به فیلدتون میخوره، پیشنهاد میکنم دورۀ با کیفیت "نقشه راه اپلای-آموزش فوت و فن های اپلای" از دوره های مکتب پلاس با تدریس شیوای محمدرضا طيران عزیز رو تهیه کنید.

صدرا

من که از این دوره بسیار راضی بودم دوره ی مناسب و مفیدی بود مخصوصا اون مصاحبه های آخر که به صورت خیلی مستند واسمون تصویر سازی کردند به نظر من که عالی بود

امیر

متاسفانه بسیار کیفیت پایینی داره دوره. از مکتب خونه بعید بود که دوره ای بذاره که قسمت هایی از دوره به زبان انگلیسی و کپی برداری شده از ویدیوهای رایگان یوتیوب در زمینه رزومه نویسی هستش. بسیار بسیار بی ارزش و غیرحرفه ای جمع بندی شده این دوره.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی