اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش رایگان آمار توصیفی
مسیر آموزشی

آموزش رایگان آمار توصیفی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :33 نظر4.2
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.2
  • مدرس:شهرام منصوری3.3
  • زمان:4 ساعت و 31 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آمار توصیفی به تنظیم و طبقه‌بندی داده‌ها، نمایش ترسیمی و محاسبه‌ی مقادیری از قبیل نما، میانگین، میانه و … می‌پردازد که حاکی از مشخصات یکایک اعضای جامعه‌ی مورد بحث است. در آمار توصیفی اطلاعات حاصل از یک گروه، همان گروه را توصیف می‌کند و اطلاعات به دست آمده به دسته‌جات مشابه نسبت داده نمی‌شود. به‌طورکلی از سه روش استفاده از جداول، استفاده از نمودار و محاسبه مقادیری خاص در آمار توصیفی برای خلاصه‌سازی داده‌ها استفاده می‌شود. از نظر تاریخی می‌توان گفت از لحظه‌ای که شمارش اختراع شد علم آمار نیز گسترش پیدا کرد.   مهم‌­ترین موضوعاتی که در این دوره به آن می‌پردازیم شامل موارد زیر است: تعریف آماره و بررسی روش‌های آماری روش رده‌بندی داده‌ها هیستوگرام نمودار توزیع و نمودار فراوانی تجمعی تجزیه و تحلیل داده محاسبه میانگین و میانه و چارک داده‌های پرت نمودار جعبه‌ای پارامتر پراکندگی قاعده سه‌سیگما   دوره آموزش رایگان آمار توصیفی برای چه کسانی مناسب است؟ این دوره برای دانشجویان در رشته‌های رواشناسی،مدیریت و حسابداری و حتی مهندسی قابل استفاده و مناسب است.   منابع یا هر نوع الزاماتی که این دوره براساس آن‌ها تدریس می‌شود: منابع استفاده شده در این دوره کتاب‌های مختلف از جمله دکتر نیکوکار و برونکات است   دوره آموزش رایگان آمار توصیفی طی چند جلسه و کدام دانشگاه ضبط شده‌است؟ این دوره طی 39 جلسه و در دانشگاه شهید بهشتی ضبط شده‌است.
دوره آموزش رایگان آمار توصیفی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 31 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط شهرام منصوری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان آمار توصیفی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

کاربر مکتب‌خونه

دوره‌ی مفیدی بود. ممنون.

امیر

با کلام بسیار شیوا و روان و قابل فهم توضیح دادن. ممنون از استاد

کاربر مکتب‌خونه

ممنون استاد بزرگوار شما گنجینه کشورید

محمد تقی

براي فهم آمار توصیفی و خواص و نحوه استفاده از فرمول ها خیلی خوبه ولی مثال ها خیلی کمه

امیرحسین

برای درک آمار توصیفی، جذاب و کاربردی سپاسگزارم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی