اطلاعات دوره
آموزش آمار و احتمال در پایتون
مسیر آموزشی

آموزش آمار و احتمال در پایتون

503,400 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 503,400 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دوره آموزش آمار و احتمال در پایتون چیست؟ نگاه کلی این دوره، آموزش تمامی مفاهیم وابسته به آمار و احتمال است که در دنیای ماشین لرنینگ و علوم داده کاربرد خواهند داشت. در این دوره آموزشی با موضوعاتی مانند مبانی مجموعه و ترکیبات آشنا خواهید شد. پس از آن کار با احتمال کلاسیک، احتمال شرطی و قوانین احتمال شرطی آشنا خواهید شد. در ادامه دوره به داده‌­ها و آمارها پرداخته می‌­شود و پس از آن به بررسی انواع متغیرهای تصادفی و توزیع‌­های احتمالی پرداخته می‌­شود.   با پیشرفت مباحث دوره به بررسی توزیع­‌های توام و نرمال­‌سازی داده­‌های پرت پرداخته می­‌شود. سایر مباحثی که در این دوره مورد بررسی قرار می­‌گیرد شامل موارد زیر است: ارتباط بین متغیرها به کمک کوواریانس و همبستگی و رگرسیون مفاهیمی مانند درست‌­نمایی بیشینه و تخمین نقطه­‌ای و بازه­‌ای تست­‌های آماری مختلف روی داده‌­های آماری گوناگون تست کردن داده­‌ها برای تشخیص توزیع آن‌ها   هدف از آموزش آمار و احتمال در پایتون چیست؟ اصلی­‌ترین هدف مورد نظر در این دوره ایجاد تسلط بالا بر مباحث مربوط به آمار و احتمال بوده است. در این دوره مباحث آموزشی به صورت مفاهیم نظری توضیح داده شده است و در کنار مباحث نظری این آموزش‌­ها با مثال­‌های عملی نیز مورد آموزش قرار می­‌گیرند.   دوره آموزش آمار و احتمال در پایتون برای چه کسانی مناسب است؟ در دوره آموزش آمار و احتمال در پایتون سعی شده است تا همه مباحث به صورت کامل و جامع مورد بررسی قرار بگیرند. به این ترتیب می­‌توان این‌گونه بیان کرد که مباحث این دوره در زمینه‌­های گوناگونی کاربردی خواهد بود. به این ترتیب مخاطبان این دوره را می‌­توانیم در دسته­‌های گوناگونی تقسیم­‌بندی کنیم: افرادی که به علم داده علاقه­‌مند هستند. افرادی که قصد دارند در حوزه یادگیری ماشین و علم داده فعالیت داشته باشند. دانشجویان و فارغ‌­التحصیلانی که آمار و احتمال مهندسی در چارت درسی­شان قرار دارد. برنامه‌­نویسان و علاقه­‌مندان به یادگیری زبان برنامه­‌نویسی پایتون.   مخاطبان دوره آموزش آمار و احتمال در پایتون در انتهای دوره چه دستاوردی خواهند داشت؟ با توجه به مباحث این دوره مخاطبان در پایان دوره دستاوردهای گوناگونی از جمله موارد زیر خواهند داشت: آشنایی اولیه با مباحث مربوط به هوش مصنوعی آشنایی با مباحث مربوط به علوم داده آشنایی و تسلط بر تمامی مباحث مربوط به آمار و احتمال   ویژگی‌­های متمایزکننده این دوره نسبت به دوره‌­های مشابه چیست؟ در این دوره تمامی مباحث مربوط به آمار و احتمال به کامل­‌ترین شکل ممکن مورد بحث و بررسی قرار گرفته است و در کنار این موضوع به پیاده­‌سازی همه مفاهیم پایتون نیز پرداخته شده است. به این ترتیب می‌­توان گفت این دوره کامل‌­ترین و کاربردی­‌ترین دوره آموزش آمار و احتمال در پایتون است.   سرفصل‌­های دوره آموزش آمار و احتمال در پایتون به چه صورت است؟ مباحث این دوره در قالب 15 فصل تهیه و ارائه شده است. این 15 فصل به صورت زیر تقسیم‌­بندی شده است: نظریه مجموعه‌ها ترکیبیات و شمارش احتمال مقدماتی احتمال شرطی داده و مقدمه‌ای بر آمار متغیرهای تصادفی و توزیع احتمالی انواع نمودار توزیع توأم داده پرت و نرمال‌سازی کوواریانس و همبستگی تحلیل رگرسیون تخمین آماری تست‌های آماری پروژه آمار و احتمال در پایتون قدم بعدی
دوره آموزش آمار و احتمال در پایتون دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط محمدرضا کریمی‌نژاد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 503,400 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آمار و احتمال در پایتون را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های علوم داده و هوش مصنوعی سراسر اینترنت را در صفحه علوم داده و هوش مصنوعی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کامران

آموزش در این دوره بشدت بده. نمیدونم مکتب خونه چطور چنین دوره‌ای رو پیشنهاد میده. بحث‌های احتمالاتی نیاز به تسلط بسیار زیاد استاد روی مباحث داره. اگر هنوز این دوره رو تهیه نکردین به هیچ عنوان سمتش نرید.

دانیال

من فصل تست های آماری را مشاهده کردم که در آن بیشتر از سردرگمی من خود آموزش دهنده سردرگم بود. آموزش بسیار ضعیف است و کسی که دارد آموزش میدهد زیاد بر مسائل مسلط نیست و نه مفاهیم و نه کدها هیچ کدام به درستی انتقال داده نمیشوند. اگر سایر بخشها هم مشابه این فصل باشند ارزش خرید به شدت پایین است.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی