اطلاعات دوره
آموزش مانیتیسم شخصی (راز جذابیت)
مسیر آموزشی

آموزش مانیتیسم شخصی (راز جذابیت)

34,800 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 34,800 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش مانیتیسم شخصی خواهید آموخت که چگونه می توانید کاریزماتیک باشید و دیگران را بصورت ناخوداگاه به سمت خود جذب کنید در واقع راز جذابیت را خواهید دانست. در دوره آموزش مانیتیسم شخصی قصد داریم با انجام تمرینات مانیتیسم و بیان تکنیک های کاربردی به شما کمک کنیم تا رفتار خود را تغییر دهید و بتوانید دیگران را به راحتی مجذوب خود کنید. شما در این دوره با بهترین شیوه های برقراری ارتباط با دیگران آشنا خواهید شد. اینکه بتوانید با نگاه و زبان بدن تاثیرگذاری بیشتری داشته باشید و چگونگی استفاده از زبان بدن و نگاه برای نفوذ بیشتر را بیاموزید. آنچه در دوره آموزش مانیتیسم شخصی (راز جذابیت) بیان می شود:
دوره آموزش مانیتیسم شخصی (راز جذابیت) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 36 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط محمد بیگی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 34,800 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مانیتیسم شخصی (راز جذابیت) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Javad

اگر از این آموزش یک جمله هم یاد بگیریم و در زندگی به کار ببریم کافیه. ضمنا استاد گرامی در مباحث عنوان فرموده بودن که "روش انکرینگ یا شرطی سازی طی یک Voice آموزش داده می شود" ولی ظاهرا فراموش شده این مساله. ممنون

Ali Allahyar

عالی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی