اطلاعات دوره
سمینار افزایش اعتماد به نفس توسط مل رابینز نویسنده کتاب قانون 5 ثانیه
مسیر آموزشی

سمینار افزایش اعتماد به نفس توسط مل رابینز نویسنده کتاب قانون 5 ثانیه

18,900 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 18,900 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

مل رابینز لقب بمب انگیزه را دارد و کتاب او بنام قانون 5 ثانیه یکی از پرفروش ترین کتاب‌های امازون است. در این سمینار به آموزش افزایش اعتماد می پردازد. مل رابینز یکی از محبوب ترین مفسران تلویزیونی و یکی از مشاوران نویسندگی در CNN می‌باشد. به او لقب بمب انگیزه را داده‌اند و کتاب او بنام "قانون 5 ثانیه" یکی از پرفروش ترین کتاب‌های امازون بوده است. مهم نیست که زندگی فوق العاده ای دارید یا نه، خرد درونی تان همیشه با شماست و کلید به دست آوردن چیزهایی که می‌خواهید داشتن شفافیت, برای هماهنگ شدن با آن خرد می‌باشد و داشتن شهامت برای گوش دادن به خرد درونی و داشتن اعتماد به نفس برای انجام کارها.
دوره سمینار افزایش اعتماد به نفس توسط مل رابینز نویسنده کتاب قانون 5 ثانیه دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 40 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط شادن پژواک ناشر کتابهای دیجیتال مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 18,900 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره سمینار افزایش اعتماد به نفس توسط مل رابینز نویسنده کتاب قانون 5 ثانیه را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سلامت روان سراسر اینترنت را در صفحه سلامت روان در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

یونس ظهوری

سمینار خوبی بود. برای کسانی برای شروع یک کار مشکل دارند، عالیه

علی پالش

من که خوشم اومد کتاب های دارن هاردی هم خوبن

محمد مهدی عابدی

خیلی خوب بود

سید محمد علوی

سمینار خوبی بود.

رضا تهماسبی

خوب بود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی