اطلاعات دوره
فیلم آموزش افزایش اعتماد به نفس دوبله فارسی از لیندا - Todd Dewett - مقدماتی
مسیر آموزشی

فیلم آموزش افزایش اعتماد به نفس دوبله فارسی از لیندا - Todd Dewett - مقدماتی

15,400 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 15,400 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

اعتماد به نفس به شما کمک می کنه که به اهدافتان برسین و روابط قوی بسازین و خوشبختانه با آموزش اعتماد به نفس می توان آن را افزایش داد ساختن اعتماد به نفس: اعتماد به نفس میتونه کمکتون کنه به اهدافتون برسین و روابط قوی بسازین. ولی برعکسش هم درسته، عدم اعتماد به نفس میتونه از نظر شخصی و حرفه ای بهتون صدمه بزنه و گام هایی وجود داره که میتونین برای ایجاد اعتماد به نفس ماندنی بردارین. در این دوره، نویسنده و معلم تاد دویت به شما 10 تکنیک برای ایجاد اعتماد به نفسی که میتونین در کار و در زندگی شخصیتون اعمال کنین نشون میده. یاد میگیرین که چجوری جایی که هستین و جایی که میخواین باشین رو متعلق به خود کنین و افکار منفی رو حذف کنین و موفقیت رو تصور کنین.
دوره فیلم آموزش افزایش اعتماد به نفس دوبله فارسی از لیندا - Todd Dewett - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 22 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط شادن پژواک ناشر کتابهای دیجیتال مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 15,400 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم آموزش افزایش اعتماد به نفس دوبله فارسی از لیندا - Todd Dewett - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سلامت روان سراسر اینترنت را در صفحه سلامت روان در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

نیلوفر خراسانی

با تشکر

vahid bagheri

آموزش های لیندا عالی هستن

رضا تهماسبی

عالی بود

محمد مهدی افیونیان

برای موفقیت لازم هست این دوره

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی