اطلاعات دوره
آموزش لاغری و چربی سوزی با پیاده روی - بدون مکمل غذایی
مسیر آموزشی

آموزش لاغری و چربی سوزی با پیاده روی - بدون مکمل غذایی

26,400 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 26,400 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در مجموعه آموزشی پیش‌رو، ما از سیر تا پیاز روش تنظیم یک برنامه پیاده‌روی موثر برای چربی‌سوزی را به شما آموزش می‌دهیم تا بدون مکمل لاغر شوید. در مجموعه آموزشی پیش‌رو، ما روش تنظیم یک برنامه پیاده‌روی موثر برای چربی‌سوزی را به شما آموزش می‌دهیم. از سیر تا پیاز آنچه لازم دارید را به طور خلاصه و کاربردی برای شما آماده کردیم. شما قادر خواهید بود بعد از شرکت در این کارگاه برای خود یک برنامه چربی‌سوزی با پیاده روی تنظیم و اجرا کنید . به عبارت دیگر در این کارگاه مطالبی از قبیل انواع تمرینات پیاده‌روی، محاسبات مربوط به آن، سیستم‌های تمرین پیاده‌روی، نکات و سوالات رایج در این زمینه مانند بهترین زمان و مدت لازم برای تمرین و تعداد جلسات لازم به منظور تاثیر بیشتر، نکات مربوط به لباس تمرین و پوشش مناسب، نکات مربوط به امکانات جانبی کمکی در حین تمرین و غیره را می‌آموزید.
دوره آموزش لاغری و چربی سوزی با پیاده روی - بدون مکمل غذایی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 51 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سید حمیدرضا ناجی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 26,400 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش لاغری و چربی سوزی با پیاده روی - بدون مکمل غذایی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های ورزش سراسر اینترنت را در صفحه ورزش در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علی جاویدفر

مطالب و توضیحات خیلی کاربردی و علمی هست. عالیه

رضا مرادی

خیلی ممنون

Hamed

به نظرم خیلی عملی و مفید بود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی