اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
همه چیز در مورد کرونا ویروس (منابع علمی)
مسیر آموزشی

همه چیز در مورد کرونا ویروس (منابع علمی)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

همه چیز در مورد ویروس کرونا: بررسی شایعات ویروس کرونا، باور های غلط در مورد کرونا، پاندمی چیست، NHS و نظام های سلامت، پاسخ به سوالات متداول و ابعاد روانشناسی حتما این روزها با شایعاتی که از کرونا ویروس جدید می¬شنوید احاطه شدین و این اورلود شدید اطلاعاتی باعث میشه ندونین که چی درسته و چی غلط. ما فکر میکنیم که هرچقدر باورهایی که احاطه مون کرده دقیق تر و مستند تر باشه راحت تر میتونیم با شرایط کنار بیایم و علاوه بر اون راحت تر میتونیم بهشون ملزم شیم. 
دوره همه چیز در مورد کرونا ویروس (منابع علمی) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 25 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط مریم مصباح مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره همه چیز در مورد کرونا ویروس (منابع علمی) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

طلوع محمدی

مطالب کمی نقص داشت و یا کامل نبود که به علت تکمیل شدن این موارد در جا ینادرست باعث میود مخاطب گمراه شود و در یکی دومورد هم که مطالب کمی دارای اشتباه بودند.

سید کمال آزادمنش

صدای دلنشین خانم مصباح، همراه با نجابت و متانت و انتخاب موزیک مناسب، منجر به ایجاد انگیزه شنونده می شود. همچنین مطالب منطقی، سازمان یافته و علمی به نظر می رسندو در پی تلقین چیزی نیست و آموزنده است. متشکرم از همه دست اندر کاران سایت نازنین لیمو ناد و امیدوارم سالم و موفق باشید.

ریحانه حمایتکار

ممنون از این ویدیو های عالی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی