اطلاعات دوره
آموزش اصول تناسب اندام و سلامت بدن با جو هلدر
مسیر آموزشی

آموزش اصول تناسب اندام و سلامت بدن با جو هلدر

41,250 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 41,250 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره پیشرفته اصول تناسب اندام و سلامت بدن در بیش از 2 ساعت جو هُلدر اصول و روش های سلامتی را برای داشتن تغذیه‌ و ذهن سالم به شما می آموزد. در این آموزش جو هُلدر ستاره سابق فوتبال کالج، مربی نایک، و متخصص تناسب اندام با رویکرد حرفه ای و در عین حال عمومی اصول و روش های سلامتی را به شما می آموزد تا به کمک آن بتوانید به سالمترین شکل خود برسید. این اصول و تمرینات بدنسازی کاملا متناسب با زمان و مشغله شما، برای داشتن تغذیه و ذهن سالم تهیه شده است. تمرینات این دوره جوری برنامه ریزی شده است که از مکان ها و زمان های خالی، که برای ورزش کردند در اختیار دارید بتوانید استفاده کنید و نیازی به انجام تمرین طولانی مدت در مکانی خاص نداشته باشید. آنچه در دوره آموزش اصول تناسب اندام و سلامت بدن با جو هلدر بیان می شود:
دوره آموزش اصول تناسب اندام و سلامت بدن با جو هلدر دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 44 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط محمد رضا مفید مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 41,250 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اصول تناسب اندام و سلامت بدن با جو هلدر را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های ورزش سراسر اینترنت را در صفحه ورزش در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی