اطلاعات دوره
آموزش افزایش قد - معجزه رشد و درمان
مسیر آموزشی

آموزش افزایش قد - معجزه رشد و درمان

119,600 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 119,600 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

این دوره شامل 4 ویدیو آموزشی می باشد که با هدف درمان و افزایش قد توسط مسعود پورتیموری طراحی شده است که کل مدت زمان دوره ۱۲هفته به طول می انجامد. یک دوره فوق العاده برای کسانی که در سن رشد هستند و می خواهند افزایش قد را شاهد باشند و همچنین برای کسانی که بدنی خشک دارند و می خواهند از انعطاف پذیری خوبی برخوردار شوند. صفحات غضروفی مانندی در دو سر استخوان های بزرگ بدن مثل پاها و دست ها وجود دارند به نام صفحات رشد که در سنین زیر 18 سال این صفحات شروع به رشد و تکثیر سلول های استخوانی و افزایش طول استخوان ها می کنند. این صفحات می توانند با ورزش های مناسب تحریک شوند و رشد بیشتری از خود نشان دهند. چون عضلات به وسیله تاندون ها به استخوان ها متصل شده اند ما می توانیم با انجام یک سری حرکات کششی، چرخشی و پیچشی علاوه بر اینکه ترشح هورمون رشد در بدن را تحریک می کنیم، با ایجاد انعطاف پذیری در عضلات و تاندون ها، حالت آزادی و ریلکس بودن را در مفاصل ایجاد کنیم که به نوبه خود باعث تحریک و رشد صفحات رشد استخوانی می گردد. صفحات رشد تقریبا از 18 و بعضا تا 20 سالگی به طور کامل بسته می شوند و فرد دیگر قادر به رشد قدی نخواهد بود. همانطور که گفته شد افراد زیر 17 سال می توانند با تعهد نسبت به انجام دوره و دقت در اجرای حرکات و توضیحات ویدیوها به مدت ۱۲ هفته صفحات رشد خود را تحریک کنند و باعث رشد قدی خود شوند. همچنین افراد بالای 18، این گروه با انجام حرکات موجود در این دوره به انعطاف پذیری بالا و ریلکس شدن در عضلات و مفاصل خواهند رسید، اما رشد قدی در افراد بالای ۱۸ سال به صورت رشد استخوانی نیست و چون این دوره عارضه های عضلانی اسکلتی را بر طرف می کند. از قبیل:• گودی کمر • سر به جلو • افتادگی شانه ها • گوژ پشتی • انحراف ستون فقرات • مشکلات گردنی
دوره آموزش افزایش قد - معجزه رشد و درمان دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 7 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط مسعود پورتیموری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 119,600 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش افزایش قد - معجزه رشد و درمان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های ورزش سراسر اینترنت را در صفحه ورزش در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

لیلا پوررجبعلی آستانه

با تشکر

مهدی امیرابادی زاده

با تشکر

امین نقیب زاده

عالی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی