اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش یوگا در خانه با صدیقه و سولماز - سطح تکمیلی - پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش یوگا در خانه با صدیقه و سولماز - سطح تکمیلی - پیشرفته

660,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 660,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در بخش تکمیلی از دوره آموزش یوگا در خانه با صدیقه و سولماز در 12 ساعت به آموزش تکنیک های رفت، ماندن و برگشت برخی آساناهای یوگا خواهیم پرداخت. در دوره تکمیلی یوگا در خانه حرکات سطح تکمیلی یوگا مرحله به مرحله آموزش داده می شود. این مرحله معادل بخشی از ترم چهار و ترم پنج کانون یوگا است. لطفا از سلامت عمومی بدن خود مطمئن باشید و به محدودیت ها و ممنوعیت های حرکات که توسط مربیان اعلام می شود توجه کنید. هرگز با درد حرکتی را انجام ندهید. هشیار باشید که ماندن راحت در حرکت در مرز احساس درد و نه انجام نهایت حرکت با تحمیل فشار و درد به بدن هدف یوگا است. یوگا برای سلامت بدن است نه ابزاری برای پاسخ به زیاده خواهی ما و انجام حرکات عجیب و غریب با بدن.  آنچه در سطح تکمیلی دوره آموزش یوگا در خانه با صدیقه و سولماز بیان می شود:
دوره آموزش یوگا در خانه با صدیقه و سولماز - سطح تکمیلی - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 12 ساعت و 22 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط صدیقه جوادپور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 660,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش یوگا در خانه با صدیقه و سولماز - سطح تکمیلی - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های ورزش سراسر اینترنت را در صفحه ورزش در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی