اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
فیلم ورزش برای درمان دیسک گردن
مسیر آموزشی

فیلم ورزش برای درمان دیسک گردن

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در فیلم ورزش برای دیسک گردن، خواهید دید که چطور با انجام حرکات ورزشی می توانید دردهای ناحیه گردن را کاهش و بهبود دهید. کم تحرکی و نشستن ها و ایستادن های بلند مدت و استفاده غیراصولی از تلفن همراه عوامل اصلی بروز درد و آسیب دیسک گردنی هستند. اما نگران نباشید با همین چند حرکت ساده خارق العاده که در فیلم ورزش دیسک گردن برای درمان و بهبود دیسک گردن توضیح داده شده با دو بار تمرین در روز پس از دو الی سه هفته خواهید توانست که با دیسک گردنی و دردهای ناحیه گردن خود مقابله کنید و آن ها را بهبود دهید. در آموزش درمان دیسگ گردن با ورزش به انجام حرکات ورزشی برای دیسک گردن، نرمش برای دیسک گردن و درمان دیسک گردن در منزل بصورت اصولی خواهیم پرداخت.
دوره فیلم ورزش برای درمان دیسک گردن دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط مسعود پورتیموری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم ورزش برای درمان دیسک گردن را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سینما و تئاتر سراسر اینترنت را در صفحه سینما و تئاتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی