اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
پکیج آموزش فرم دهی به عضلات ران و باسن در دو ماه - سطح دو - متوسط
مسیر آموزشی

پکیج آموزش فرم دهی به عضلات ران و باسن در دو ماه - سطح دو - متوسط

87,150 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: 87,150 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

این پکیج شامل 8 ساعت ویدیو آموزشی با هدف ورزش در منزل و فرم دهی به عضلات باسن و ران طراحی شده، که در عرض دو ماه می توانید سلولیت ها را کاهش دهید. این دوره کاربردی که با هدف فرم دهی به عضلات باسن و ران و کاهش سلولیت ها در 10 ویدیو آموزشی طراحی شده است، باید در طول یک ماه طبق برنامه ای که در ویدیو ها گفته می شود به ترتیب اجرا شود. درست است که عضلات هدف این برنامه ورزشی عضلات باسن و ران بدن برای کاهش سلولیت ها می باشد، ولی در طول اجرای برنامه ها سعی شده است که عضلات همکار را هم بکار گیریم تا یک ورزش همه جانبه را داشته باشیم. با کمک گرفتن از حرکات مادر به تعداد مشخص در هر برنامه تمرینی که این کار باعث گردش خون بیشتر در عضلات هدف تمرین می شود، باعث رسیدن سریع تر به نتایج موثر خواهد شد. همانطور که گفتیم این برنامه با هدف فرم دهی به عضلات باسن و ران و کاهش سلولیت ها طراحی شده و عضله هدف، عضلات میان تنه می باشند که بخش قابل توجهی از مدت زمان تمرین را به خود اختصاص می دهد، اما در طول اجرای برنامه دیگر گروه های عضلانی به همکاری می پردازند و سعی شده برای تقویت قوای جسمانی عمومی بدن نیز از حرکات گروه های عضلانی همکار استفاده شود. در این دوره از سه نوع تمرین مقاومتی، قدرتی و هوازی استفاده می شود.
دوره پکیج آموزش فرم دهی به عضلات ران و باسن در دو ماه - سطح دو - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 59 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط مسعود پورتیموری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 87,150 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره پکیج آموزش فرم دهی به عضلات ران و باسن در دو ماه - سطح دو - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های ورزش سراسر اینترنت را در صفحه ورزش در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

علی جاویدفر

با تشکر

محمود شم آبادی

دوره خیلی پربار و اثربخش و جذابیه. حتما تهیه کنید

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی