اطلاعات دوره
آموزش استراتژی معاملاتی رابرت ماینر Robert Miner برای معامله در بازارهای مالی – تکمیلی
مسیر آموزشی

آموزش استراتژی معاملاتی رابرت ماینر Robert Miner برای معامله در بازارهای مالی – تکمیلی

799,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 799,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:50 نظر4.6
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:محمد نسیمی فر4.5
  • زمان:8 ساعت و 15 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

استراتژی رابرت ماینر دارای 4 المان است که در آموزش مقدماتی به معرفی و تشریح دو المان مومنتوم و الگوهای اصلاحی و روند پرداختیم. بنابراین در این فرادرس به دو المان دیگر این سیستم، یعنی اهداف قیمتی و تحلیل زمانی می پردازیم. با توجه به این دو المان جدید، می توان با احتمال موفقیت بالا، هم زمان و هم قیمت احتمالی برای پایان یک اصلاح و یا پایان یک روند را تعیین کرد. سپس تمام المان هایی که تا به اینجا یاد گرفتیم را با هم ترکیب کرده و استراتژی های ورود و خروج معاملات را بررسی می کنیم تا در نهایت بتوانیم با احتمال موفقیت بالا وارد یک معامله شویم و به مدیریت آن بپردازیم، به این صورت که اگر استراتژی با شکست مواجه شود، ضرر کوچکی متحمل شویم، اما اگر استراتژی موفق عمل کند، سود بزرگی نصیب ما گردد.
دوره آموزش استراتژی معاملاتی رابرت ماینر Robert Miner برای معامله در بازارهای مالی – تکمیلی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت و 15 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمد نسیمی فر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 799,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش استراتژی معاملاتی رابرت ماینر Robert Miner برای معامله در بازارهای مالی – تکمیلی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمد

خیلی عالی هست.

بهروز

فوق العاده بود بهترینه فرادرسه کیف کردم از این آموزش حتی دوره مقدماتیشم دیدم.

امید

این آموزش جز قدیمی ترین آموزش هایی بود که تهیه کردم و برای من جالب بود.

کوروش

آموزش خوب بود از این بابت که جامع و کامل بود مدرس مسلط بود مفهوم رو ساده می کرد.

یاسر

من هیچ ضعفی تو این آموزش ندیدم واقعا آموزش خوبی بود از هر لحاظ خیلی کاربردی بود.حتی آموزش های گران هم به پای این آموزش نمی رسند.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی