اطلاعات دوره
آموزش ساز دهنی مبتدی - توسط استاد رضا زیدآبادی - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش ساز دهنی مبتدی - توسط استاد رضا زیدآبادی - مقدماتی

147,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: 147,500 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش ساز دهنی قصد داریم در بیش از 4 ساعت در سطح مبتدی به آموزش نواختن ساز دهنی یا همان هارمونیکا با تدریس رضا زیدآبادی بپردازیم. هارمونیکا یکی از سازهای بادی است که تولید صوت در این نوع سازها نتیجه ارتعاش یک زبانه است که تنها یک سر آن به بدنه ساز متصل شده و انتهای دیگرش می تواند آزادانه حرکت کند که در نهایت منجر به تولید قطعه موسیقی می شود. در این دوره مبتدی شما را با نواختن ساز دهنی آشنا خواهیم کرد. بسیاری از هنرجویان امکان شرکت در کلاس های حضوری ندارد این دوره آموزشی می تواند جایگزین مناسبی برای یادگیری ساز دهنی بدون مربی و استاد در خانه باشد. دوره آموزش ساز دهنی مبتدی که توسط استاد رضا زیدآبادی تدریس می شود یک دوره کامل برای شروع نواختن ساز دهنی یا همان هارمونیکا است که هنرجویان می توانند برای آموختن ساز دهنی از آن استفاده کنند.
دوره آموزش ساز دهنی مبتدی - توسط استاد رضا زیدآبادی - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 42 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط لوح گسترش مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 147,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساز دهنی مبتدی - توسط استاد رضا زیدآبادی - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

رکسانا حق نگهدار

با تشکر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی