اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش کار با فلاش در عکاسی به طور کامل - دوبله لیندا
مسیر آموزشی

آموزش کار با فلاش در عکاسی به طور کامل - دوبله لیندا

84,700 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 84,700 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره آموزشی اصول نوردهی مناسب برای عکاسی با فلاش، تنظیم سرعت شاتر، عکاسی با چند فلاش و خرید فلاش مناسب عکاسی را فرا می گیرید. عکاسی با فلاش دوربین مهارت های خاصی داره مثلا نور تند و نامناسب باعث خرابی عکس ها میشه و اگر کار با فلاش رو ندونین، نوری که بدست میارین یه نور تند و نامناسبه! ولی با این همه، فلاش جزء مهم ترین ابزار های عکاس به شمار میاد چون شما همیشه نور طبیعی و عالی در دسترس ندارین. خوشبختانه، کار کردن با فلاش برای گرفتن نتایج خوب سخت نیست و در این دوره، عکاس، نویسنده و مربی، بن لانگ تکنیک ها و مهارت های خاص نوردهی موثر با استفاده از فلاش رو شرح می ده. بن با اصول اولیه عکاسی و آموزش مسائل پایه یعنی تکنیک های ساده ای که از یک دوربین فلاش دار می تونید نتایج بهتری بگیرید کار خودش رو آغاز می کنه. بعد اون روی تکنیک های استفاده از فلاش به عنوان یک ابزار نوردهی کلیدی استفاده می کنه. همچنین این دوره موضوعاتی مثل عکاسی با چند دوربین و استفاده از فلاش یک دوربین دیگه به عنوان ابزار نوردهی رو نیز آموزش می ده. در این دوره آموزش ویدیوئی موضوعات زیر را بررسی می کنیم: 
دوره آموزش کار با فلاش در عکاسی به طور کامل - دوبله لیندا دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 45 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط گروه آموزشی بلدشو مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 84,700 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کار با فلاش در عکاسی به طور کامل - دوبله لیندا را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های عکاسی سراسر اینترنت را در صفحه عکاسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

محمد حسین فیضی

ممنون .خیلی خوب بود

رها محمدخانی

به نظرم هم محتوای خوبی داشت و هم خوب آموزش داده شده

رضا اعتمادرضایی

تا قبل از این دوره کار با فلاش همیشه یک علامت ؟ بزرگ برام

hassan saadat

مثل همیشه ویدیو شرکت لیندا عالی و دوبله هم خوب بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی