اطلاعات دوره
آموزش نقاشی با مداد رنگی برای کودکان - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش نقاشی با مداد رنگی برای کودکان - مقدماتی

32,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 32,500 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش نقاشی با مداد رنگی برای کودکان قصد داریم بصورت کوتاه به آموزش نقاشی با خط، اشکال و شناخت و ترکیب رنگ بپردازیم. هنر بیان کننده احساسات و شخصیت کودکان است و باعث پرورش خلاقیت آن ها می شود و تعادل فکری و روحی به آن ها می دهد. کودکان آنچه در دوران کودکی خود می آموزند بنیان تمام یادگیری های بعدی زندگیشان خواهد شد. در این راستا هنر می تواند بعنوان یک الگوی ایده آل ظهور یابد. در این دوره بصورت مقدماتی ابتدا به آموزش نقاشی با مداد رنگی می پردازیم. همچنین برای رنگ کردن نیاز به رنگ شناسی است که در قسمت آخر این دوره به آموزش ترکیب و شناخت رنگ های اصلی و فرعی پرداخته ایم. آنچه در آموزش نقاشی با مداد رنگی برای کودکان بیان می شود:
دوره آموزش نقاشی با مداد رنگی برای کودکان - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 34 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط آتنا صالحی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 32,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نقاشی با مداد رنگی برای کودکان - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نقاشی سراسر اینترنت را در صفحه نقاشی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Solmaz

با تشکر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی