اطلاعات دوره
پکیج آموزش نقاشی با مداد رنگی - دوبله فارسی
مسیر آموزشی

پکیج آموزش نقاشی با مداد رنگی - دوبله فارسی

112,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 112,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

12 ساعت فیلم آموزش نقاشی حرفه ای با مداد رنگی همراه با پروژه عملی از مبتدی تا پیشرفته نقاشی و طراحی با مداد رنگی با دوبله فارسی از برترین اساتید جهان می آموزید. در پکیج آموزش نقاشی با مداد رنگی، شما همانند یک کلاس آموزش نقاشی با مداد رنگی به صورت قدم به قدم اصول و نکات نقاشی حرفه ای با مداد رنگی را یاد می گیرید. این دوره آموزشی به صورت تخصصی دوبله شده است و شما مطالب را به زبانی ساده و همراه با پروژه های واقعی خواهید آموخت. این مجموعه آموزشی محصول موسسه آموزشی Udemy است که در ۱۲ ساعت آموزش مجازی ویدیویی شما اصول طراحی نقاشی با مداد رنگی، نحوه ترکیب رنگ ها در نقاشی با مداد رنگی، نحوه رنگ آمیزی حرفه ای با مداد رنگی، نحوه طراحی با مدادرنگی، آموزش سایه زدن نقاشی با مداد رنگی و ... را خواهید آموخت.
دوره پکیج آموزش نقاشی با مداد رنگی - دوبله فارسی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت و 37 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط علی موسی خانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 112,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره پکیج آموزش نقاشی با مداد رنگی - دوبله فارسی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نقاشی سراسر اینترنت را در صفحه نقاشی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

pedram

توضیحات عالی بود ولی اگر اموزش طراحی و اینکه از چه مداد رنگی استفاده شده توضیح میدادید بهتر بود

Narges Heydari

خیلی عالی بودن هر دو ممنونم ازتون

مینا مرعشی

با تشکر

نسترن خادمي

عالی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی