اطلاعات دوره
آموزش نقاشی با پاستل - دوبله فارسی
مسیر آموزشی

آموزش نقاشی با پاستل - دوبله فارسی

91,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 91,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

فیلم آموزش نقاشی با پاستل شامل 4 ساعت و 27 دقیقه فیلم آموزشی با کیفیت با تدریس matt fussell است که شما در این آموزش نحوه نقاشی با پاستل و پن پاستل را می آموزید. نقاشی با پاستل یکی دیگر از روش های نقاشی است که مورد توجه بسیاری قرار گرفته است و افراد زیادی در پی یادگیری این هنر هستند. از آنجایی که پکیج های زیادی علاوه بر کلاس های آموزشی ،برای یادگیری وجود دارد ما در اینجا یکی از بهترین و برترین مجموعه ها را به شما معرفی می کنیم که این مجموعه کاملا خودآموز است و فرد می تواند به وسیله آن از صفر تا صد نقاشی با پاستل را بیاموزد. پکیج آموزش نقاشی با پاستل مجموعه ای است دارای ۴ ساعت و ۲۷ دقیقه که به صورت تصویری و با زبان فارسی به یاددهی نقاشی با پن پاستل و پاستل می پردازد. همچنین این پک شامل ۲۰ ویدئو آموزشی است.
دوره آموزش نقاشی با پاستل - دوبله فارسی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 39 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط علی موسی خانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 91,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نقاشی با پاستل - دوبله فارسی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نقاشی سراسر اینترنت را در صفحه نقاشی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مرتضی طالعی

با تشکر از شما استاد گرامی واقعا آموزش خوبی بود

یاسمن بهادری

من فقط نمدونستم پن پاستل چیست و به مشکل برخوردم ولی در کل آموزش بدون نقص است و پیشنهاد میکنم به بقیه افرد

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی