اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش خیاطی بدون الگو برای دوخت لباس زنانه
مسیر آموزشی

آموزش خیاطی بدون الگو برای دوخت لباس زنانه

49,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 49,500 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش خیاطی بدون الگو به دوخت انواع لباس های زنانه مانند دامن پیراهن پالتو مانتو می پردازیم تا هم یک لباس کامل بدوزید و هم خیاطی بدون الگو را تمرین کنیم. خیاطی بدون الگو چیست ؟ این متد آموزش خیاطی بدون الگو جزء پرکاربرد ترین متد های حال حاظر جهان می باشد که در ۹۰ درصد تولیدی های مطرح که نیاز به سرعت بالا و دقت فراوان دارن مورد استفاده قرار می گیرند .
دوره آموزش خیاطی بدون الگو برای دوخت لباس زنانه دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 19 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط گروه آموزشی عرفان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 49,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش خیاطی بدون الگو برای دوخت لباس زنانه را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های صنایع دستی سراسر اینترنت را در صفحه صنایع دستی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

آرزو سلیمانی

با تشکر

غزاله مرتضوی

ممنون

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی