اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
فیلم طرز تهیه نون خامه ای شکلاتی
مسیر آموزشی

فیلم طرز تهیه نون خامه ای شکلاتی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این ویدئو کوتاه و سریع طرز تهیه نون خامه ای شکلاتی برای مهمانی های شما عزیزان را آموزش می دهیم. #نون_خامهای_شکلاتی مواد لازم برای تهیه نون خامه ای شکلاتی* آرد شیرینی:۳/۴ پیمانه* آب:۳/۴پیمانه* روغن مایع:۲قاشق غذاخوری* کره:۲۰گرم* نمک:نوک قاشق چایی خوری* وانیل:نوک قاشق چایی خوری* شکر:۱قاشق مربا خوری* تخم مرغ:۴عدد* خامه:به مقدار لازم* شکلات چیپسی:۱پیمانه* شیر:‌۵قاشق غذاخوریطرز تهیه نون خامه ای شکلاتیابتدا آب، روغن، کره، شکر، نمک و وانیل را داخل قابلمه بریزید؛ تا جوش بیاید سپس آرد را اضافه کنید و به مدت ۱۰ دقیقه با پشت قاشق هم بزنید.مواد که از داغی افتاد تخم مرغ ها را به ترتیب اضافه کنید. فقط حواستان باشد که تخم مرغ قبلی خوب با موادتان مخلوط شده باشد.در مرحله بعد مواد را داخل قیف بریزید، به اندازه استوانه های ۱۰ سانتی و با فاصله باشد.فر را از  ۲۰ دقیقه قبل روی آخرین درجه روشن کنید.پس از قرار دادن خمیرها در فر حرارت را به مدت ۳۰ دقیقه روی ۲۲۰ درجه سانتی گراد تنظیم کنید. بعد حرارت را تا ۱۸۰ درجه سانتی گراد پایین بیاورید، و صبر کنید تا طلایی شوند.طبق فیلم زیر نون خامه ای ها را دو یا سه تا سوراخ ایجاد کنید و با خامه پر کنید.شکلات چیپسی را به همراه شیر داخل ظرفی بریزید و بگذارید روی حرارت کتری تا آب بشود.در این مرحله نون خامه ای ها را داخل شکلات چیپسی بزنید و سپس روی آن ها را تزیین کنید.و به مدت نیم ساعت در یخچال بگذارید. (Instagram:@yourisa.food "فیلم طرز تهیه نون خامه ای شکلاتی" رایگان می باشد و می توانید این آموزش را به صورت رایگان دانلود کنید
دوره فیلم طرز تهیه نون خامه ای شکلاتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط محدثه شفیعی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم طرز تهیه نون خامه ای شکلاتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سینما و تئاتر سراسر اینترنت را در صفحه سینما و تئاتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی