اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
طرز تهیه لواشک آلو خانگی
مسیر آموزشی

طرز تهیه لواشک آلو خانگی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این ویدیو روش و طرز تهیه لواشک آلو خانگی دست ساز ترش و خوش مزه را به شما آموزش می دهم.-با دانلود رایگان آموزش لواشک از دسته فرآورده‌هایی است که همه افراد به ویژه کودکان به آن علاقمند می‌باشند. از آنجاییکه ماده اولیه لواشک شامل انواع میوه‌ها (آلو، زدالو، انار و ...) است پس انتظار می رود که تا حدی فواید میوه را دارا باشد، که در این صورت نسبت به مصرف دیگر تنقلات (مانند چیپس و پفک) ارجح می‌باشد بنابر با دانستن طرز تهیه لواشک خانگی به سادگی می توانید لواشک های ترش و ملس و شیرین را خودتون تهیه کنید. به خصوص که در فصل های بهار و تابستان دانستن روش تهیه لواشک بسیار به کمک شما خواهد آمد. با گوجه سبز و آلو و آلبالو لواشک ترش درست میشه. بعضی ها بهش رب انار یا زرشک هم اضافه میکنن. هلو و شفتالو و زرد آلو هم تقریبا ملس میشن. سیب هم لواشکش شیرین است.
دوره طرز تهیه لواشک آلو خانگی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط آشپزخونه کوچیک من مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره طرز تهیه لواشک آلو خانگی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های هنر و طراحی سراسر اینترنت را در صفحه هنر و طراحی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی