اطلاعات دوره
آموزش ریاضی چهارم دبستان
مسیر آموزشی

آموزش ریاضی چهارم دبستان

30,800 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 30,800 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش ریاضی چهارم دبستان قصد داریم به فصل دوم ریاضی پایه چهارم بپردازیم و مبحث کسرها را بصورت کامل و جامع همراه با حل نمونه سوال آموزش دهیم. در این دوره آموزشی به مباحث فصل دوم از کتاب ریاضی پایه چهارم ابتدایی یعنی مبحث کسرها خواهیم پرداخت. به طور کلی مطالب را در 3 ساعت در شش جلسه بیان می کنیم. در طی هر جلسه ابتدا مبحث و موضوع مورد نظر به صورت کامل و جامع آموزش داده شده و تدریس به همراه درسنامه ی کامل انجام می گیرد و پس از اتمام تدریس و آموزش بلافاصله به حل نمونه سوالات و تمرینات مختلف و متنوع پرداخته شده و دانش آموزان با روش حل سوالات مختلف و متنوع آشنا می شوند. آنچه در دوره آموزش ریاضی چهارم دبستان | فصل دوم - صفر تا صد کسرها بیان می شود:
دوره آموزش ریاضی چهارم دبستان دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 56 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط مهران راهی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 30,800 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ریاضی چهارم دبستان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایه‌های تحصیلی و کنکور سراسر اینترنت را در صفحه پایه‌های تحصیلی و کنکور در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کاربر سایت

عالی بود.تشکر

کاربر سایت

عالی بود وبی نقص

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی