اطلاعات دوره
آموزش زیست دهم کنکوری
مسیر آموزشی

آموزش زیست دهم کنکوری

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در بخش دوم آموزش زیست دهم کنکوری قصد داریم به تدریس فصل چهارم زیست دهم به روش مفهومی و ترکیبی و مقایسه ای بپردازیم. همانطور که می دانید یکی از مشکلات و دغدغه های بزرگ داوطلبان کنکور، تست های زیست شناسی و بخش نوار قلب می باشد. بسیاری از داوطلبین تست های این قسمت را به سختی پاسخ می دهند که یکی از دلایل اصلی افت درصد در درس زیست شناسی را می توان نحوه مطالعه نادرست دانست. دلایل مختلفی وجود دارد ولی مهمترین آن ها را می توان این مورد دانست. بهترین روشی که ما به شما پیشنهاد می کنیم مطالعه به روش مفهومی و ترکیبی و مقایسه ای است که کمک بسیار زیادی در افزایش تراز شما خواهد کرد. در بخش دوم آموزش رایگان زیست دهم، فصل چهار زیست دهم را بصورت کاملا مفهومی و ترکیبی و مقایسه ای و با یک روش کاملا علمی و دقیق تدریس خواهیم کرد. اگر به تک تک نکاتی که در این آموزش گفته می شود توجه کنید و یاد بگیرید حتی اگر در درس زیست شناسی صفر هم باشید درصد شما تا 90 درصد به سادگی افزایش پیدا خواهد کرد. و می توانید تست های نوار قلب را به خوبی پاسخ دهید.
دوره آموزش زیست دهم کنکوری دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 38 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط Sajjad Shiri مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زیست دهم کنکوری را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی