اطلاعات دوره
آموزش تابلو خوانی کاربردی با استفاده از فیلتر نویسی توسط اکبر کریمیبا اکبر کریمی
مسیر آموزشی

آموزش تابلو خوانی کاربردی با استفاده از فیلتر نویسی توسط اکبر کریمیبا اکبر کریمی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فراچارت0
  • مدرس:اکبر کریمی0
  • زمان:نامشخص
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

چرا آموزش تابلو خوانی را بیاموزیم؟ فرض کنید می خواهیم در یک روز معاملاتی، تصمیم به خرید یک سهم کنیم. خب اولین سوال که برای هر خریدار پیش می آید این است که چگونه یک سهم را انتخاب کنم؟ چه معیارهایی را در نظر بگیرم؟ کدام معیارها را در اولویت تصمیم گیری خود قرار دهم؟ و کلی سوالات دیگر که در بازار های معاملاتی باید از خود پرسیم و سهم مدنظر خود را انتخاب کنیم. بدیهی است که خرید چشم بسته و بدون آگاهی عمدتا نتیجه خوبی را به دنبال ندارد. مگر این که خوش شانس باشیم و دارای اقبال بلند. اما تا کی قرار است شانس به ما رو کند؟ تابلوی هر سهم در هر روز کاری به ما می گوید چه اتفاقاتی برای آن سهم افتاده است. حتی می توان پا را فراتر از روز معاملاتی جاری گذاشته و سابقه سهم را بررسی کنیم تا بتوانیم تصمیم بهتری را بگیریم.   تابلو خوانی چیست؟ تابلوخوانی تکنیکی است که با توجه به اطلاعاتی که تابلوی هر سهم و سوابق آن در اختیار ما قرار می دهد می‌توان تصمیمات هوشمندانه و با تدبیری اتخاذ کرد تا خطای انتخاب سهم به مراتب پایین تر بیاید. اما هیچ چیز قطعی نیست. این کار نیاز به تمرین زیاد دارد و البته تجربه در بازار های مالی را می طلبد. اطلاعاتی  از قبیل قیمت های یک روز کاری از قبیل قیمت باز و بسته شدن، قیمت پایانی، درصد صعود یا نزول سهم و …، حجم و تعداد معاملات ، میزان حجم خرید و فروش و وضعیت عملکرد حقیقی و حقوقی ها از مهمترین اطلاعاتی است که می‌توان با دیدن تابلوی یک سهم به آن پی برد. برای دیدن تابلو هر سهم سایت  TSETMC وجود دارد و اطلاعات مفید و مکفی در مورد اتفاقات یک سهم را برای ما نمایش می دهد تا بتوان بر اساس آنها تصمیم بهتری در مورد سهم چه زمان خرید و چه زمان فروش اخذ کرد.   چه نیازی به فیلترنویسی داریم ...
دوره آموزش تابلو خوانی کاربردی با استفاده از فیلتر نویسی توسط اکبر کریمیبا اکبر کریمی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در فراچارت توسط اکبر کریمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تابلو خوانی کاربردی با استفاده از فیلتر نویسی توسط اکبر کریمیبا اکبر کریمی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بورس سراسر اینترنت را در صفحه بورس در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی