اطلاعات دوره
آموزش مدیریت فروش و کنترل موجودی با نرم افزار POSIC Plus
مسیر آموزشی

آموزش مدیریت فروش و کنترل موجودی با نرم افزار POSIC Plus

469,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 469,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

یکی از اساسی ترین دغدغه های فروشگاه ها و شرکت های بازرگانی کوچک، مدیریت کالاهای موجود و فرایند فروش است. کنترل دستی و کاغذی این آمار و اطلاعات نه تنها فرایندی زمان بر است بلکه ظرفیت خطا را تا حد زیادی افزایش می دهد. برای اجتناب از هرگونه اشتباه و ارتقا دقت و کیفیت فرایند مدیریت فروش، نرم افزارهای متنوعی ارائه شده است. یکی از کاربردی ترین و در عین حال ساده ترین نرم افزارها، نرم افزار POSIC Plus است. هدف از این فرادرس، معرفی کاربردی نرم افزار POSIC Plus است تا با استفاده از آن بتوان فرایند مدیریت موجودی و فروش را تسهیل کرد.
دوره آموزش مدیریت فروش و کنترل موجودی با نرم افزار POSIC Plus دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 28 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط علی اصغر عباسی کمردی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 469,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدیریت فروش و کنترل موجودی با نرم افزار POSIC Plus را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علیرضا

تا اینجایی که من دیدم آموزش خوبی بود و راضی بودم.

مسعود

آموزش نسبتا خوب بود و کیفیت صدا و تصوی یه مقدار مشکل داشت و جا داره که بهتر شود. و 50 درصد نیاز های منو برطرف کرد

سید کاظم

بسیار آموزش مفیدی بود و من کاملا راضی هستم و الان دارم باهاش کار میکنم. فقط مدرس بعضی جاها توضیحات بیش از حد میدادند که نمیشه گفت نقطه ضعف چون خیلی از افراد این توضیحات بیش از حد رو دوست دارند. در فصل آخر مدرس ی مثال عملی زدن که بسیار بسیار خوب بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی