اطلاعات دوره
فیلم آموزشی پرایس اکشن پیشرفته (CPM) توسط آترینبا آترین
مسیر آموزشی

فیلم آموزشی پرایس اکشن پیشرفته (CPM) توسط آترینبا آترین

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فراچارت0
  • مدرس:آترین0
  • زمان:نامشخص
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دوره ی آموزشی CPM (پرایس اکشن مفهومی) پلی است که تحلیل تکنیکال کلاسیک پیشرفته و مباحث جریان سفارشات و همچنین عرضه و تقاضا را به هم متصل می‌کند. در این دوره سعی شده با زبانی ساده همراه مثال های متعدد، ساختار چارت را مورد تدقیق و بررسی قرار دهیم و نواحی کلیدی را شناسایی کنیم. در حقیقت مبنای CPM، پیوت ها (HIGHS & LOWS) و بیس ها (KINKS) هستند. جنبه ی تمایز CPM با دیگر سبک ها، فهم تایم فریمی از ساختار بازار است. در CPM سعی شده است گام های حرکت به سبک PMR (Price moving range) رسم شود تا نواحی احتمالی تشکیل پیوت در آینده را به تریدر ارائه دهد. در CPM می‌دانیم در چه تایم فریمی باید به حرکت فعلی نگاه کنیم، پس انتظار واقعی از آن حرکت خواهیم داشت. می‌دانیم پیوت و بیس متعلق به کدام تایم فریم است، پس انتظار واقعی از واکنش آنها خواهیم داشت. پس از بررسی مباحث تحلیلی این سبک، به سراغ بخش رو روانشناسی و مدیریت ریسک و سرمایه خواهیم رفت و در نهایت ستاپ های معاملاتی و مدیریت معاملات جاری را شرح خواهیم داد.   پیش نیاز این دوره پرایس اکشن توجه: پیش‌نیاز گذراندن این دوره، تسلط به تحلیل تکنیکال کلاسیک و دوره ی قبلی بنده به نام عرضه و تقاضا است که در این لینک موجود است.   مشاهده جلسات این دوره آموزشی پرایس اکشن   جلسه ۱: فلسفه ی CPM (مقدمه و واژه شناسی)۱۹ دقیقه چه چیزی یاد خواهیم گرفت؟ لینک : نمایش حجم : ۴۰ مگابایت جلسه ۲: نقشه راه و ساختار بازار۲۸ دقیقه CPM perspective لینک : نمایش حجم : ۷۰ مگابایت جلسه ۳: پیوت ها (بخش ۱)۱۴ دقیقه تعریف پیوت و مقدمه ای بر پیوت شناسی لینک : نمایش حجم : ۴۰ مگابایت جلسه ۴: پیوت ها (بخش ۲) ۱۴ دقیقه ریسک ورشکستگی چیست؟ لینک : نمایش حجم ...
دوره فیلم آموزشی پرایس اکشن پیشرفته (CPM) توسط آترینبا آترین دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در فراچارت توسط آترین مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم آموزشی پرایس اکشن پیشرفته (CPM) توسط آترینبا آترین را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های روش‌های تحلیل سراسر اینترنت را در صفحه روش‌های تحلیل در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی