اطلاعات دوره
آشنایی با سشن ها در بازارهای جهانی و استراتژی معامله در آنها با امید بهرامیبا  امید بهرامی
مسیر آموزشی

آشنایی با سشن ها در بازارهای جهانی و استراتژی معامله در آنها با امید بهرامیبا امید بهرامی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فراچارت0
  • مدرس:امید بهرامی0
  • زمان:1 ساعت و 50 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

سشن چیست؟ سشن با جلسات معاملاتی (به انگلیسی : session) به بازه های زمانی گفته می شود که مناطق تجاری دنیا در آن ساعت باز و فعالیت آنها در جریان می باشد. بازار جهانی مبادلات ارزی (فارکس) یک بازار ۲۴ ساعته می باشد که کشوری (با مناطقی) به کشور دیگر دست به دست می شود تا بتوانند بصورت پیوسته و 24۲۴ ساعت باز باشند بازار جهانی به طور کلی و خلاصه از استرالیا (سیدنی) آغاز و به ژاپن (توکیو) و اروپا (لندن) ادامه یافته و به آمریکا (نیویورک) ختم می شود. به طور دقیق تر سشن سیدنی در ساعت ۱:۳۰ بامداد به وقت تهران شروع می‌شود و تا ساعت ۱۰:۳۰ صبح ادامه دارد و سشن توکیو از ۳:۳۰ صبح تا ۱۲:۳۰ ظهر می باشد و سشن لندن از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۸:۳۰ شب باز می باشد. و سشن نیویورک از ساعت ۴:۳۰ تا ساعت ۱:۳۰ بامداد فعالیت دارد. همانطور که می بینید زمان تقریبی هر سشن ۹ ساعت می باشد و در ساعت هایی همپوشانی بین سشن ها وجود دارد (به انگلیسی : session overlap) که در این همپوشانی ها حجم نقدینگی بالاتر و نوسانات بهتری در بازار مشاهده میشود. بازار جهانی از ساعت ۱۰ شب یک‌شنبه به وقت گرینویچ از سمت شرق یعنی استرالیا آغاز می‌شود و در طی ۲۴ ساعت به سمت غرب می‌رود. در مجموع ۴ سشن معاملاتی برای ۴ قاره مختلف وجود دارد. سشن استرالیا، سشن ژاپن، سشن اروپا و سشن امریکا. بازار در طول ۲۴ ساعت بین این قاره‌ها دست به دست می‌شود. هر سشن معاملاتی ۹ ساعت است. در بعضی از ساعات روز هم دو سشن معاملاتی همپوشانی دارند. مثلا هم بازار در امریکا فعال است و هم در اروپا. در بازار جهانی مبادلات ارزی استراتژی سشن چیست؟ استراتژی سشن درمورد زمان های مناسب و نا مناسب معامله گری می باشد. در این آموزش خواهیم آموخت که چه زمان هایی معامله انجام دهیم که بیشتر ...
دوره آشنایی با سشن ها در بازارهای جهانی و استراتژی معامله در آنها با امید بهرامیبا امید بهرامی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 50 دقیقه می‌باشد که در فراچارت توسط امید بهرامی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آشنایی با سشن ها در بازارهای جهانی و استراتژی معامله در آنها با امید بهرامیبا امید بهرامی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی