اطلاعات دوره
پرایس اکشن کلاسیک (بر اساس سرفصل های ال بروکس) با مجید آریا نژاد
مسیر آموزشی

پرایس اکشن کلاسیک (بر اساس سرفصل های ال بروکس) با مجید آریا نژاد

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

پیدایش پرایس اکشن کلاسیک: در اواخر قرن 19 میلادی، آقای چارلز داو (یکی از موسسان وال استریت ژورنال )، با انتشار مقالاتی در این ژورنال، اصول پایه ای تحلیل تکنیکال را پایه گذاری کردند. اگرچه قبل از ایشان و بعدها نیز افراد زیادی در این راه کوششهای فراوانی انجام دادند ولی همچنان این علم روزبروز فراگیرتر شده و امروزه شاخه های متعددی از تحلیل تکنیکال کلاسیک منشعب شده و با عناوین متفاوتی به نوعی همان اصول پایه ای را بیان می کنند. پس از این، آقای ریچارد وایکوف (Richard Demille Wyckoff) که یک معامله گر، سرمایه گزار و بنیان گزار وال استریت مگزین (تاسیس:1907) بود، توانست بیانی تازه از تحلیل تکنیکال را ارائه دهد و نگاهی نو و متفاوت به دیدگاههای خرد جمعی و ذهنیت حرکت قیمت داشت. برخی ها معتقدند که روش جناب وایکوف فقید پایه و اساس پرایس اکشن است که بدنبال کشف و فهم نواحی مملو از سفارشات تعادلی/عدم تعادل عرضه و تقاضاست. پرایس اکشن کلاسیک چیست؟ پرایس اکشن کلاسیک را می توان یکی از با اصالت ترین روشهای زاییده شده از تحلیل تکنیکال کلاسیک تلقی کرد و به وضوح تمامی اصول نظریه داو را در بر می گیرد. به بیانی بهتر، می توان بر اساس نظریات علم ژنتیک، پرایس اکشن را همان تحلیل تکنیکالی دانست که در آن جهش ژنی موثری رخ داده است و نگاه علمی-رفتاری به مراتب بهتری را نسبت به چارتهای قیمتی، به ما ارائه می دهد. دیدگاههای مکانیکی به چارت در این سبک تحلیلی جای خود را به دیدگاههای کاتالیکی مبتنی بر خرد جمعی توسعه یافته داده است. در نتیجه شما بعنوان یک تحلیلگر با یک چارت عریان از هرگونه ابزار مکانیکی مواجه خواهید بود. این ابتدایی ترین نکته در بیان پرایس اکشن است. فرار از ابزار مکانیکی ایی که به ذاته مفید هستند ولی ...
دوره پرایس اکشن کلاسیک (بر اساس سرفصل های ال بروکس) با مجید آریا نژاد دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در فراچارت توسط مجید آریا نژاد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره پرایس اکشن کلاسیک (بر اساس سرفصل های ال بروکس) با مجید آریا نژاد را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های روش‌های تحلیل سراسر اینترنت را در صفحه روش‌های تحلیل در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی