اطلاعات دوره
فیلم آموزشی بانک ها چگونه معامله می کنند با دوبله فارسی
مسیر آموزشی

فیلم آموزشی بانک ها چگونه معامله می کنند با دوبله فارسی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فراچارت0
  • مدرس:نامشخص4.2
  • زمان:نامشخص
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

بانک ها چگونه معامله می کنند؟ آنچه می‌خوانید مقدمه‌ای بر دوره ویدئویی پنج قسمتی با نام بانکداران چگونه معامله می‌کنند؟ با آموزش بردلی گیلبرت، تحلیلگر ارشد بازنشسته سیتی بانک است که با تلاش مجموعه UtoFX ترجمه و تدوین شده و به رایگان در اختیار هموطنان ایرانی به ویژه علاقه مندان بازارهای جهانی قرار گرفته است با این امید که مورد استفاده جامعه بزرگ معامله‌گران فارسی‌ زبان قرار گیرد.
دوره فیلم آموزشی بانک ها چگونه معامله می کنند با دوبله فارسی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در فراچارت توسط نامشخص مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم آموزشی بانک ها چگونه معامله می کنند با دوبله فارسی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی