اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
فیلم آموزشی آشنایی با سبک های چنگال اندروز با صدرا خراسانی
مسیر آموزشی

فیلم آموزشی آشنایی با سبک های چنگال اندروز با صدرا خراسانی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo0.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

معرفی ابزار چنگال اندروز چنگال اندروز (andrews pitchfork) یکی از قویترین و در عین حال، ساده ترین ابزاری است که توسط دکتر آلن اندروز در قرن بیستم میلادی به بازارهای مالی عرضه شد که امروزه از پرکاربردترین ابزارها در تحلیل تکنیکال به شمار می رود و کاملا مورد تأیید معامله گران و تحلیلگران بازارهای مالی است. دکتر اندروز به کمک محققانی همچون راجر بابسون و جورج مارشال، به این نتیجه رسید که می تواند قانون سوم نیوتن را در بازار سهام به کار گیرد و با ایجاد ارتباط ریاضی بین سه پیووت اصلی، خط میانی چنگال اندروز پدید آمد که اصلی ترین و مهمترین خط در یافته های آلن اندروز است. اما بعد از این، چنگال اندروز به حال خود رها نشد. به مرور زمان و به کوشش افرادی چون شاگردان دکتر اندروز از جمله جروم شیف، تیموتی مورگ (که سالها بزرگترین معامله گر فارکس شناخته می‌شد) و دکتر هاگوپیان، و همچنین محققان بزرگی همچون پاتریک میکولا، گرگ فیشر و دکتر دالوگا، چنگال اندروز توسعه یافت و هرکدام از این افراد یافته های خود را به آن اضافه کردند تا امروزه چنگال اندروز، یکی از دقیقترین ابزارها در درک نمودار باشد.
دوره فیلم آموزشی آشنایی با سبک های چنگال اندروز با صدرا خراسانی دوره‌ای با امتیاز نهایی 0.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در فراچارت توسط صدرا خراسانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم آموزشی آشنایی با سبک های چنگال اندروز با صدرا خراسانی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی