اطلاعات دوره
آموزش آشنایی با خبرنویسی – به زبان ساده
مسیر آموزشی

آموزش آشنایی با خبرنویسی – به زبان ساده

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:3 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:حسن صدرایی عارف5
  • زمان:2 ساعت و 39 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

سخن گفتن از ضرورت خبر، خبررسانی و... از بدیهیات است. امروز خبر و رسانه حرف اول را می‌زنند و هر کس یا مجموعه‌ای که اخبار دست اول را داشته باشد، می‌تواند قدرت مدیریت افکار عمومی را به دست بگیرد و نخستین گام در این مسیر، آشنایی با قواعد خبرنویسی به روش حرفه‌ای و اثرگذار است. ما معتقدیم که حتی اگر کسی یک روز هم نخواهد خبرنگاری کند اما با اصول و روش خبرنویسی آشنا باشد، در سایر عرصه‌های زندگی نیز دست برتر را دارد زیرا او می‌داند که چه چیزی را چگونه و چه زمانی بیان کند که بالاترین جذابیت با بیشترین مخاطب را داشته باشد.
دوره آموزش آشنایی با خبرنویسی – به زبان ساده دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 39 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حسن صدرایی عارف مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آشنایی با خبرنویسی – به زبان ساده را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

امیررضا

از این دوره خیلی استفاده کردم، مدرس تسلط خوبی داستند و کیفیت اسلایدها خوب بود.

farahnaz

اولش با تردید این بسته رو تهیه کردم اما الان که چند جلسه رو گوش دادم میخوام بگم باورم نمیشه که یک نفر میتونه تا این اندازه روان و جذاب و خودمونی تدریس کنه. بنده خودم معلم هستم اما شیفته بیان و تدریس ایشون شدم و به نظرم این قدرت رو دارند که سخت ترین موضوعات رو با بیانی روان به مخاطب منتقل کنند. ممنون از فرادرس

محمد جواد

واقعا استاد خیلی روان و سلیس توضیح دادند. به نظرم برای کسانی که در رشته خبرنگاری تحصیل نمی کنند ولی علاقه به فعالیت در این حوزه رو دارند استفاده از این آموزش واجبه. واقعا خیلی فرق هست بین دانستن و ندانستن این مطالب. فقط ایکاش استاد دوره جامع سواد رسانه ای و لایه های محتوا رو هم تدریس کنند.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی