اطلاعات دوره
آموزش فلاتر از صفر
مسیر آموزشی

آموزش فلاتر از صفر

890,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 890,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:22 نظر4.5
  • آموزشگاه:راکت4.6
  • مدرس:حسام موسوی4.6
  • زمان:10 ساعت و 52 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در طول دوره آموزش فلاتر (Flutter) قصد داریم روش استفاده از این فریمورک برای ایجاد کردن اپلیکیشن‌های موبایلی را به شکل قدم به قدم به شما آموزش دهیم.
دوره آموزش فلاتر از صفر دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت و 52 دقیقه می‌باشد که در راکت توسط حسام موسوی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 890,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فلاتر از صفر را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محسن خلیلی

سلام آموزش فلاتر، پیش نیاز نداره؟

حسام موسوی

سلام وقت بخیر پیش نیازش یادگیری دارت هست که دوره اش تو سایت قرار دادیم

AmirAberi

سلام . وقت بخیر. سورس پروژه که کار شده برای دانلود گذاشته نمیشه؟ من لینکش پیدا نکردم

حسام موسوی

سلام وقت بخیر در لیست جلسات اگر قسمتی پیوست داشته باشه ایکون پیوست رو میتونی جلوی اون قسمت ببینی واردش میتونی بشی و فایل رو دانلود کنی

مهرداد کلهری

سلام .من میخواستم یه اپلیکیشن درست کنم که وصل بشه به یک اسپیکر که نور آر جی بی داره.و با موزیک نور ها تغییر کنه.با این دوره میتونم؟لطفا راهنماییم کنین کاممممل.ممنونم

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی