اطلاعات دوره
آموزش ری اکت (React)
مسیر آموزشی

آموزش ری اکت (React)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:161 نظر4.5
  • آموزشگاه:راکت4.6
  • مدرس:حسام موسوی4.6
  • زمان:6 ساعت و 11 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آموزش رایگان React سعی دارد تا تمام مفاهیم اساسی و اولیه React را به صورت رایگان در اختیار همگان قرار دهد. این آموزش مانند دیگر آموزش‌های ما به صورت پروژه-محور خواهد بود.
دوره آموزش ری اکت (React) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 11 دقیقه می‌باشد که در راکت توسط حسام موسوی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ری اکت (React) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علیرضا جوادی

جناب موسوی عزیز خیلی ازتون ممنونم برای این دوره پر بارتون که به رایگان در اختیار ما گذاشتید

وحید خزاعی

سلام ببخشید سوالی داشتم من react-bootstrap رو نصب کردم ازش استفاده کردم ولی به ارور خوردم بر اساس داکیومنت خود react-bootstrap رفتم جلو و از Navbar استفاده کردم Navbar رو ایمپورت کردم از به عنوان کامپوننت ولی توی همین داکیومنتش از Navbar اینظور استفاده کرده بود <Navbar.Brand> . به همین خطوط که به این شکل نوشته شده بود اشکال میگرفت . رفتم توی پوشه node module و اون react-bootstrap رو پیدا کردم و پوشه بندی داخلش اینطوری بود که Navbar یک پوشه جدا بود و NavbarBrand یک پوشه جدای دیگه و دات (.) نداشت . اینکه اینظور اسفاده کرده بود <Navbar.Brand> توی مستندات سایت خودش بود فکر نکنم اشتباه کنه و اینم بگم که فقط Navbar رو ایمپورت کرده بود دیگه NavbarBrand یا چیز دیگه ای ایمپورت نکرده بود. و مطمین هستم ارور من بخاطر همین نقطه هست Navbar.Brand انگار داره از این کامپوننت بهش دسترسی پیدا میکنه ولی خب ارور میده . میشه راهنماییم کنید؟

حسام موسوی

درود وحید جان اصلا ارور چیه

آرتین کریمی

پیشنیاز این دوره چیه؟

حسام موسوی

درود در بخش اول کاملا توضیح دادیم حتی پیش نیاز ها رو

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی