اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش گیت و گیت هاب
مسیر آموزشی

آموزش گیت و گیت هاب

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :231 نظر4.6
  • آموزشگاه:راکت4.2
  • مدرس:حسام موسوی5
  • زمان:3 ساعت و 13 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در طول دوره آموزش گیت (git) سعی داریم روش کار با این بازار استثنایی را به شکل رایگان به شما آموزش دهیم تا در پروژه‌های خود از آن استفاده کنید.
دوره آموزش گیت و گیت هاب دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 13 دقیقه می‌باشد که در راکت توسط حسام موسوی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش گیت و گیت هاب را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

مهدی

سلام آقای موسوی یه سوال داشتم اگر ما یک تغییری رو به اشتباه کامیت کنیم و تو گیت هاب قرار بدیم چطور باید برگردیم به عقب و این تغییر رو حذف کنیم؟

حسام موسوی

درود مهدی عزیز در مورد برگشت به کامیت در این دوره با git reset صحبت کردم مشاهده کردی جلسات رو ؟

بردیا صمدی

درود اقای موسوی وقتتون بخیر من میخام که این دورخه رو شروع به یادگیری کنم ! این دوره اخرین اگدیتش برای چند سال پیشه . میخاستم بدونم که تعقیراتی بروزرسانی و ... نداشته و با این دوره گیت و گیتهاپ رو کامل میشیم ؟

حسام موسوی

سلام وقت بخیر خیر تغییر خاصی نداشته همین محتوا هست

امیر حسین ذوالفقاری

سلام خسته نباشید من موقع push کردن با این ارور برخورد میکنم fatal: credential-cache unavailable; no unix socket support quested URL returned error: ۴۰۳ میتونید راهنماییم کنید؟

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی