اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
دوره کار با phpstorm
مسیر آموزشی

دوره کار با phpstorm

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :21 نظر4.5
  • آموزشگاه:راکت4.2
  • مدرس:حسام موسوی5
  • زمان:37 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

JetBrains PhpStorm یک محیط توسعه‌ی زبان برنامه‌نویسی PHP بوده که بر پایه‌ی پلت‌فرم JetBrains IntelliJ IDEA طراحی شده است و تقریبا همه‌ی امکانات JetBrains WebStorm را داراست. این برنامه نیز مانند IDEهای دیگر شرکت JetBrains با برخورداری از امکاناتی مثل ناوبری و هدایت پیشرفته، تکمیل خودکار کدها، تجزیه و تحلیل کیفیت کدها، عیب‌یابی و رفع خطاهای کد و… افزایش بهره‌وری و کارایی را برای برنامه‌نویسان به ارمغان می‌آورد. خب حالا ما در این دوره قصد داریم با آموزش دادن قسمت های مختلف PhpStorm کاری کنیم تا شما یک تجربه کاربری بهتری با این IDE داشته باشید و از کار با PhpStorm لذت ببرید و همینطور کد های خودتون رو در سریع ترین زمان بنویسید.
دوره دوره کار با phpstorm دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 37 دقیقه می‌باشد که در راکت توسط حسام موسوی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره کار با phpstorm را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

حسین حسین نژاد

سلام استاد VSCode بهتره یا phpStorm؟اصلا با همدیگه تفاوتی دارن؟

حسام موسوی

درود حسین جان vscode رایگانه phpstorm دارای هزینه جفتش هم من دارم استفاده میکنم در پروژه های مختلف اینکه فرق دارند یا ندارند میتونی سرچ کنی در موردش

Saeed s

سلام استاد واقعا خسته نباشید خیلی عالی بود فقط خواهشن کامل ترش رو برامون بزارید ما که دوره لاراول و پی اچ پی رو نگاه میکنیم نمیتونم با سرعت کد بزنیم و زمان زیادی ازمون گرفته میشه

حسام موسوی

سلام سعید جان چشم این دوره رو حتما آپدیت میکنم

rozitix

سلام و درود خداقوت ممنون بابت آموزش های خوبتون میشه لطفا این آموزش رو آپدیت بفرمایید - ممنون

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی