اطلاعات دوره
آموزش رپورتاژ آگهی + نکات مهم و کاربردی
مسیر آموزشی

آموزش رپورتاژ آگهی + نکات مهم و کاربردی

329,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 329,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:8 نظر4.3
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:امیرحسین بهبودی4.4
  • زمان:3 ساعت و 4 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

نوشتن رپورتاژهای خلاقانه و معتبر می‌تواند باعث ایجاد ارتباطات جادویی بین بازاریابان و مشتریان شود که در قالب‌های دیگر اتفاق نمی‌افتد. در این فرادرس به شما آموزش می‌دهیم چگونه رپورتاژی آماده کنید که مخاطب از عنوان اصلی تا پاراگراف آخر را مطالعه کند. شما بعد از مشاهده این فرادرس می‌توانید یک رپوتاژ کاملا شگفت‌انگیز و خوب ایجاد کنید.
دوره آموزش رپورتاژ آگهی + نکات مهم و کاربردی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 4 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیرحسین بهبودی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 329,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رپورتاژ آگهی + نکات مهم و کاربردی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

عباس

یه نگاه کلی انداختم، یه کم سابقه و آشنایی داشتم تو این زمینه اما یه سری نکات رو از این آموزش یاد گرفتم.

زهرا

انتظار داشتم که تکنیکال تر یاد بدن خودم محتوا نویسی میکنم بد نبود فقط انتظار پیشرفته تر داشتم.

جواد

سلام . وقت به خیر . مدرس عزیز اصول رو خیلی عالی توضیح دادند اما بهتر بود مثال های عملی هم می زدند و مثلا اگر سایتی رو معرفی کردند داخل سایت برند و کار رو عملی نشون بدن نه اینکه فقط به ذکر کلیات اکتفا کنند. سپاس از فرادرس

صبا لطفی

مفید و خوب بود. سپاس از گردآورنده ی عزیز

پروانه

خیلی خوب و عالی بود. همه چیزایی که نیاز داشتم رو یاد گرفتم. ممنونم از شما که همچنین محتوای خوبی رو در اختیار ما قرار دادین

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی