اطلاعات دوره
آموزش انتخاب ویژگی با استفاده از الگوریتم های فراابتکاری و تکاملی
مسیر آموزشی

آموزش انتخاب ویژگی با استفاده از الگوریتم های فراابتکاری و تکاملی

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این فرادرس، سعی شده است با نگرشی جامع، رویکردهای تکاملی و فراابتکاری برای حل مساله انتخاب ویژگی مورد بحث و بررسی واقع شده اند و پیاده سازی عملی این روش ها، به صورت گام به گام در محیط متلب آموزش داده شده اند.
دوره آموزش انتخاب ویژگی با استفاده از الگوریتم های فراابتکاری و تکاملی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 8 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر سید مصطفی کلامی هریس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش انتخاب ویژگی با استفاده از الگوریتم های فراابتکاری و تکاملی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های علوم داده و هوش مصنوعی سراسر اینترنت را در صفحه علوم داده و هوش مصنوعی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمد

خیلی تدریس عالی بود، یعنی به نوعی فوق العادههه بود تکنیک های برنامه نویسی در پیاده سازی خیلی عالی بود واقعا بهترین آموزش ها رو فقط میشه داخل سایت شما دید.

محمد

نحوه پیاده سازی مطالب در متلب توسط تدریس ایشان برام جالب بود. در مجموع تشکر میکنم از مجموعه فرادرس که از نظر هزینه و محتوایی که ارائه میده مناسبه.

نیما

با توجه به کمبود منابع آموزشی در این مورد، از آموزش های بسیار لازم فرادرس بود

زهراسادات

اشراف خیلی بالایی روی مباحث دارند. تشکر می کنم از مدرس گرامی.

محمد

تسلط و بيان مدرس عالی هست.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی