اطلاعات دوره
آموزش پیاده سازی الگوریتم ژنتیک در پایتون Python – تکمیلی – بخش دوم
مسیر آموزشی

آموزش پیاده سازی الگوریتم ژنتیک در پایتون Python – تکمیلی – بخش دوم

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در ادامه مسیر شروع شده در آموزش های الگوریتم ژنتیک در پایتون مقدماتی و تکمیلی بخش اول، در این فرادرس مسائل دیگری را به کمک الگوریتم ژنتیک در پایتون بهینه سازی می کنیم. تا بدین جا مسائل گوناگون بهینه سازی از سطح ساده انتخاب شده و در هر درس مساله پیچیده تری که نیازمند الگوریتم ژنتیک کامل تری بود را بررسی کردیم. همین روند در این آموزش نیز دنبال می شود. در پایان این آموزش شما با حل مساله های بهینه سازی جدید و پیچیده تری نسبت به آموزش های مقدماتی و تکمیلی بخش اول آشنا خواهید شد و قادر خواهید بود برای حل یک مساله بهینه سازی از الگوریتم ژنتیک در پایتون استفاده کنید.
دوره آموزش پیاده سازی الگوریتم ژنتیک در پایتون Python – تکمیلی – بخش دوم دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 33 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط پژمان اقبالی شمس آبادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پیاده سازی الگوریتم ژنتیک در پایتون Python – تکمیلی – بخش دوم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی Python سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی Python در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

زهرا

مسایل مهم و پیاده سازی کردند و در کل آموزش خوبی بود.

ناصر

مدرس خوب بود، مباحث عالی بود. من مخاطبی هستم که همیشه آموزش های فرادرس رو دنبال می کنم.

سینا گلشن

ممنون از اموزش خوبتون

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی